Dystrybucja rur stalowych, profilii zamkniętych i stali ciagnionej.
Specjalista IT Help Desk
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: IT/WAW
Opis stanowiska:
- Telefoniczna, zdalna lub osobista pierwsza linia wsparcia
- Rozwiązywanie problemów użytkowników systemów Windows
- Rozwiązywanie problemów z drukowaniem
- Aktualizacja oprogramowania na stacjach roboczych
- Dbanie o prawidłowe działanie stacji roboczych (aktualizacja sterowników, kontrola poprawności działania systemów Windows)
- Prowadzenie ewidencji sprzętu i oprogramowania w przeznaczonym do tego systemie
- Podstawowa pomoc użytkownikom w zakresie obsługi telefonów komórkowych
- Prowadzenie dokumentacji
- Reagowanie i proponowanie zmian w procesach wpływających na biznes
Wymagania:
- Znajomość systemów Windows 7, 10
- Podstawowe wiedza o działaniu Active Directory
- Podstawowa wiedza na temat sieci Lan, Wan, WiFi
- Podstawowe informacji na temat połączeń RDP (serwer terminalowy Windows)
- Znajomość pakietów MS Office (mile widziana znajomość Office 365, LibreOffice)
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Chęć rozwoju i nauki w kierunku wsparcia aplikacji biznesowych (ERP, web)
- Znajomość języka angielskiego niezbędna do czytania dokumentacji technicznej i prowadzenia okresowej korespondencji
- Mile widziani absolwenci studiów informatycznych lub studenci ostatniego roku
- Mile widziana wiedza z zakresu obsługi telefonów opartych o system Android
- Prawo jazdy kategorii B
Oferujemy:
- Umowa o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji z określonymi planami rozwojowymi (z siedzibą w Warszawie)
- Pracę w zgranym zespole
- Stałe godziny pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego IT oraz biznesowego
- Określoną ścieżkę rozwoju zawodowego i wynagrodzenia uzależnioną od nabywanych umiejętności
- Pakiet Luxmed
- Dofinansowanie karty Multisport