Legal Process Administration sp. z o.o., zajmuje się wsparciem i rozwojem produktów IT, na potrzeby GK Kredyt Inkaso S.A. Spółka zatrudnia ponad trzydziestoosobowy zespół IT, co zapewnia jej korzystanie z najnowocześniejszych rozwiązań informatycznych, wpływających na efektywność procesów biznesowych.
Spółka obecnie poszukuje pracowników na stanowisko:
Specjalista IT ds. Wsparcia Użytkowników (helpdesk)
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- bezpośrednia praca z użytkownikami (również anglojęzycznymi),
- rejestrowanie i analiza zgłoszeń użytkowników,
- samodzielne rozwiązywanie problemów na pierwszej linii wsparcia IT,
- instalacja i konfiguracja oprogramowania i urządzeń,
- efektywna i produktywna współpraca z innymi grupami wsparcia,
- udział w ciekawych projektach realizowanych przez dział IT.
Wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku lub wykształcenie informatyczne,
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na komunikację w mowie i piśmie (warunek konieczny),
- dobra znajomość systemów operacyjnych Windows oraz aplikacji biurowych MS Office,
- bardzo dobra znajomość sprzętu komputerowego (stacje robocze, drukarki, skanery, sprzęt sieciowy) oraz jego diagnozowania,
- umiejętność logicznego myślenia i pracy w zespole,
- komunikatywność oraz dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
Mile widziane:
- znajomość serwerów Windows 2008/2012 oraz Linux,
- znajomość Active Directory, Exchange, Microsoft Lync oraz Microsoft System Center,
- znajomość platform wirtualizacji w szczególności Vmware,
- znajomość Voip oraz LAN/WAN/Wi-Fi.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- możliwość rozwoju poprzez szkolenia oraz pracę w zespole doświadczonych specjalistów,
- motywujący system wynagrodzenia,
- możliwość przystąpienia do bezpłatnego prywatnego programu medycznego,
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji.