Jesteśmy polskim oddziałem CTDI – globalnej firmy, oferującej kompleksowe usługi w zakresie rozwiązań inżynieryjnych, serwisowych i logistycznych dla przemysłu komunikacyjnego. CTDI posiada 93 oddziały w 27 krajach na wszystkich kontynentach i zatrudnia 14 000 Pracowników.
Naprawiamy ponad milion urządzeń rocznie. Pomagamy firmom takim jak HTC, Huawei, Microsoft, Samsung, Wiko, ZTE, Orange, Play, Polkomtel oraz T-Mobile dostarczyć ich Klientom jak najlepszą obsługę posprzedażową. Dostarczamy wsparcia dla szerokiego zakresu produktów: telefonów komórkowych, laptopów, modemów, kart modemowych, płyt głównych laptopów, czytników kart płatniczych i innych urządzeń.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Główne zadania:
- Zapewnienie ciągłości pracy komputerów w firmie.
- Optymalizacja parametrów pracy systemów oraz podtrzymanie ich wydajności.
- Wykonywanie konserwacji i rozwijanie sieci.
- Instalowanie i konfigurowanie wykorzystywanego sprzętu i oprogramowania.
- Przygotowywanie komputera do pracy (softy, prommery, sieć, konserwacja sprzętu, pomoc użytkownikom).
- Podłączanie użytkowników do sieci.
- Dbanie w stopniu podstawowym o bezpieczeństwo sieci oraz integralność i poufność zgromadzonych danych.
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie lub wyższe z zakresu informatyki.
- Znajomość w stopniu dobrym języka angielskiego.
- Dobra, praktyczna znajomość systemów Windows, pakietu Office.
- Znajomość podstawowych usług sieciowych i umiejętność budowy i administracji sieci LAN.
- Mile widziane doświadczenie we wsparciu Systemów IT oraz użytkowników końcowych.
- Komunikatywność, rzetelność, otwartość, dynamika w działaniu, dobra organizacja pracy, a także nastawienie na klienta i na pracę zespołową oraz umiejętność analizowania problemów i znajdowania rozwiązań.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie na rynku nowoczesnych technologiil.
- Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów (w tym m.in. opieka medyczna, dofinansowanie karty sportowej, dodatek do wypoczynku).