Interesujesz się modą?
Lubisz rozmawiać o najnowszych modowych trendach a jednocześnie pomagać klientom?
Liczy się dla Ciebie praca w zgranym zespole i przyjaznym środowisku?
Dodatkowo jesteś osobą, która płynnie posługuje się językiem niemieckim na poziomie C1?
Jeśli Twoja odpowiedź brzmi TAK, to czytaj dalej!
Dla naszego nowego Kontrahenta otwieramy projekt, jakim będzie Infolinia obsługowa sklepu internetowego poświęconego modzie damskiej.
Co oznacza dla nas infolinia? Przede wszystkim:
- odbieranie połączeń przychodzących od klientów (rozmowy w języku niemieckim);
- obsługę zgłoszeń mailowych (również w języku niemieckim);
- konwersację o zamówieniach, tych złożonych i tych, które klient dopiero chce złożyć :)
- informowanie o zasadach zwrotu reklamacji itp;
- pomoc w kwestiach technicznych np. w kwestii logowania do konta;
- udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące programu lojalnościowego oraz rabatów/promocji.
Poszukujemy osób nastawionych na budowanie pozytywnych relacji z klientami, osób, które nie obawiają się rozmów telefonicznych i chętnie podejmują zawodowe wyzwania, osób odpowiedzialnych, rzetelnych, na których można polegać!
Jesteś taką osobą? Aplikuj a z naszej strony otrzymasz:
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus premie;
- kompleksowe przygotowanie do pracy, pakiet wdrożeniowy;
- realną możliwość uczestniczenia w budowaniu nowego projektu;
- pracę w biurze w centrum Wrocławia, z możliwością pracy w formie zdalnej w dalszych etapach współpracy;
- pracę z możliwością dostosowania grafiku do innych Twoich zobowiązań tzw. elastyczny grafik :)
- pracę w przyjaznym środowisku;
- swobodny dress code.
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY