Dla naszego Klienta - lidera w dostarczaniu oprogramowania ubezpieczeniowego w Wielkiej Brytanii i Niemczech poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista HR.
Celem stanowiska jest wsparcie działu HR w bieżących zadaniach związanych z pracą działu, m.in.: koordynowanie procesami rekrutacyjnymi w firmie, employer branding, współpraca z managerami poszczególnych dywizji, weryfikacja listy płac, współpraca z działem księgowym, a także wsparcie w organizacji onboardingu i tworzeniu różnego rodzaju raportów.
Od kandydatów oczekujemy wyższego wykształcenia, minimum rocznego doświadczenia w pracy w dziale HR lub administracyjnym, znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, jak również umiejętności dobrej organizacji pracy własnej, ustalania priorytetów oraz otwartości i zdolności komunikacyjnych.
Nasz klient oferuje zatrudnieniu w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość udziału w ciekawych projektach oraz dodatkowe benefity.