BZK Group to Spółka, którą powołano do funkcjonowania jako wynik poszukiwania rozwiązań na rzecz optymalizacji działań handlowych i operacyjnych w wybranych spółkach produkcyjnych, wśród których znajdują się Bakoma Sp. z o.o, Komagra Sp. z o.o., Polskie Młyny S.A., Bioagra S.A. i Bioagra-Oil S.A. W imieniu i na rzecz tych spółek BZK Group przejęła skup części surowców do produkcji oraz sprzedaż wybranych produktów powstałych z ich przetworzenia.
-
Wsparcie Zarządu oraz Menedżerów w realizacji procesów HR oraz polityki zarządzania zasobami
ludzkimi dla Spółki i jej Podmiotów Powiązanych z obszaru produkcji i handlu; -
Współpraca z Menedżerami w zakresie realizacji działań HR z obszaru: rekrutacji,
zatrudniania, szkoleń, doradztwa w sprawach związanych z prawem pracy itp.; -
Koordynowanie procesu zarządzania przez cele – zaangażowanie w proces ustalania celów dla
poszczególnych pracowników oraz ich terminowego rozliczania; -
Koordynowanie działań związanych z wartościowaniem stanowisk pracy,
tworzeniem/aktualizowaniem opisów stanowisk pracy oraz opracowywaniem raportów płacowych; -
Opracowywanie i wdrażanie wewnętrznych procedur i regulacji z obszaru HR;
-
Opracowywanie regulaminów organizacyjnych oraz aktualizowanie/optymalizowanie struktur
organizacyjnych; -
Przygotowywanie raportów, analiz z zakresu powierzonych zadań;
-
Prowadzenie szkoleń adaptacyjnych dla nowych pracowników.
-
Wykształcenia wyższego (preferowane: ZZL, socjologia, psychologia);
-
Min. 3 lat doświadczenia w pracy na samodzielnym stanowisku w obszarze HR (preferowane
doświadczenie w firmie produkcyjnej lub handlowej B2B); -
Doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu procesów (rekrutacje, szkolenia, wartościowanie
stanowisk pracy, oceny pracownicze, benefity); -
Umiejętności budowania i utrzymywania relacji biznesowych na różnych poziomach
organizacji; -
Nastawienia na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów;
-
Bardzo dobrej organizacji pracy (prowadzenie kilku projektów jednocześnie) i umiejętności określania priorytetów;
-
Dobrej znajomości j. angielskiego;
-
Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office.
-
Zatrudnienie (umowa o pracę) w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
-
Niezbędne narzędzia na w/w stanowisku (telefon, komputer);
-
Prywatną opiekę medyczną;
-
Ciekawą pracę.