Nasza firma to organizacja z ogromnym potencjałem do wzrostu, działająca w sektorze FMCG, która jako jeden z liderów dostarcza na rynek najwyższej jakości produkty spożywcze. Firma posiada wieloletnie tradycje i konsekwentnie zwiększa swój udział rynkowy. W związku ze zmianą struktur organizacyjnych oraz ambitnymi planami ekspansji, aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista HR ds. Agencji Pracy Tymczasowych
Miejsce pracy: Karczew
OPIS STANOWISKA:
- Realizacja strategii personalnej dla pracowników produkcyjnych firmy zatrudnionych przez Agencje Pracy Tymczasowej w Oddziałach (Karczew, Łódź, Lublin),
- Analizowanie wielkości zatrudnienia pracowników Agencji pracy Tymczasowej i dopasowanie działań w tym zakresie,
- Legalizacja pobytu cudzoziemców,
- Planowanie zatrudnienia, weryfikacja i raportowanie oraz prowadzenie analizy wskaźników pracowników APT,
- Codzienna współpraca z koordynatorami Agencji Pracy Tymczasowej w Oddziałach,
- Współpraca z zespołem Kadr i Płac w celu zapewnienia jednorodności stosowanych narzędzi i polityki personalnej w całej organizacji,
- Kontrola przestrzegania przez pracowników APT obowiązujących w firmie procedur.
WYMAGANIA:
- Wykształcenie minimum średnie,
- Co najmniej roczne doświadczenie w obsłudze cudzoziemców w branży produkcyjnej,
- Doskonałe rozumienie modelu biznesowego oraz procesów biznesowych,
- Znajomość Pakietu MS Office,
- Umiejętność analitycznego myślenia i umiejętność wyciągania wniosków,
- Orientacja na cele i efektywne wdrażanie zmian,
- Samodzielność, zaangażowanie i inicjatywa w działaniu,
- Dobra, praktyczna znajomość prawa pracy,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- Komunikatywna znajomość języka rosyjskiego mile widziana,
- Praca w charakterze Koordynatora Agencji Pracy Tymczasowej będzie dodatkowym atutem.
OFERUJEMY:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pakiet benefitów pozapłacowych,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia.