Milado Centrum Rozwoju Personalnego jest firmą doradztwa personalnego (nr KRAZ: 2206), która od blisko dziesięciu lat skutecznie prowadzi rekrutacje oraz szkolenia dla Klientów z różnych branż, na terenie całego kraju. Wszystkie aktualne oferty pracy znajdziesz na naszej stronie firmowej Milado.
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma, istniejąca od kilkudziesięciu lat, dostarczająca kompleksowe wyposażenie dla branż technicznych. Firma ma oddziały w kilkudziesięciu krajach świata, produkty sprzedaje również poprzez bogatą sieć dystrybutorów. Aktualnie, w związku z rozwojem firmy, dla naszego klienta, poszukujemy pracownika na stanowisko:
Specjalista Helpdesk
Miejsce pracy: Konin
Nr ref.: 1085/01/2016
Kogo poszukujemy?
Jeśli:
- Masz doświadczenie w pracy z systemami klasy ERP
- Znasz relacyjne bazy danych i język SQL
- Znasz język angielski na poziomie swobodnej komunikacji w mowie i piśmie
- Jesteś osobą komunikatywną, samodzielną i dobrze zorganizowaną
- Masz prawo jazdy kat. B
To oznacza, że ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Czym będziesz się zajmował na nowym stanowisku?
- Wsparciem technicznym wewnętrznego systemu klasy ERP do obsługi zamówień
- Telefoniczną i e-mailową obsługą klientów wewnętrznych (pracownicy firmy z całego świata - kontakt w jęz. angielskim)
- Analizą zgłoszeń i rozwiązywaniem zgłoszonych problemów
- Współpracą w zespole wsparcia technicznego
Dlaczego warto rozpocząć pracę właśnie w tej firmie?
Nasz klient oferuje pracę:
- Stałą pracę na pełny etat
- Umowę o pracę
- Pracę stacjonarną w siedzibie firmy
- Możliwość rozwoju w międzynardowym środowisku
- Szkolenia z zakresu znajomości wewnętrznego systemu
- Pomoc w relokacji dla osób spoza Konina i bliskich okolic