CENTRUM NAUKI KOPERNIK
poszukuje osoby do pracy na stanowisku:
Specjalista - Helpdesk
Warszawa, Powiśle
Zadaniem osoby zatrudnionych na tym stanowisku jest praca na rzecz zapewnienia odpowiedniego działania eksponatów w przestrzeni wystaw Centrum Nauki Kopernik oraz bieżąca eksploatacja urządzeń w Teatrze Wysokich Napięć.
Poszukujemy osoby komunikatywnej, zaangażowanej i zorganizowanej, które będzie chętnie podejmować działania zapewniające odpowiednie funkcjonowanie wystaw.
Zakres obowiązków
- kontrola eksponatów – sprawdzanie ich stanu, przekazywanie zgłoszeń o awariach,
- bieżąca eksploatacja urządzeń wysokonapięciowych oraz wyposażenia scenicznego w Teatrze Wysokich napięć,
- obsługa techniczna pokazów naukowych w Teatrze Wysokich Napięć,
- reagowanie na problemy występujące na terenie dostępnym dla zwiedzających,
- zapewnienie materiałów eksploatacyjnych do eksponatów,
- uzupełnianie i kontrola informacji na monitorach w systemie MagicInfo,
- obsługa aplikacji rejestrującej zgłoszenia napraw - kontrola i analiza wykonania zgłoszeń,
- koordynacja działań oraz bezpośrednie reagowanie w sytuacjach kryzysowych: wypadki, ewakuacja.
Czego od Ciebie oczekujemy
- posiadanie uprawnień SEP w zakresie eksploatacji urządzeń elektrycznych powyżej 1kV lub kwalifikacje uprawniające do podejścia do egzaminu SEP w zakresie eksploatacji urządzeń elektrycznych powyżej 1kV,
- posiadane udokumentowane wykształcenie lub doświadczenie zawodowe uprawniające do podejścia do egzaminu SEP w zakresie eksploatacji urządzeń elektrycznych powyżej 1kV,
- ok. 2 lata doświadczenia w pracy w obsłudze klienta wewnętrznego i/lub obsłudze technicznej budynku,
- gotowość do pracy w weekendy,
- bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność,
- zdolność diagnozowania problemów i szybkiego podejmowania działań,
- odporność na stres, umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- zdolność szybkiej adaptacji do zmieniających się warunków pracy,
- komunikatywność oraz umiejętność współpracy w zespole,
- odpowiedzialność i inicjatywa w podejmowaniu działań.
Mile widziane:
- ukończony kurs pierwszej pomocy,
- znajomość stosowania zasad bezpieczeństwa pożarowego,
- znajomość aplikacji ze zbioru Office 365 tj. OneDrive, Planner, SharePoint.
Oferujemy
- umowę o pracę w na pełen etat w zadaniowym czasie pracy,
- ciekawe wyzwania zawodowe w prestiżowej instytucji kultury,
- bezpieczne warunki pracy w nowoczesnym budynku zlokalizowanym przy stacji II linii metra,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- benefity pracownicze (m.in. ZFŚS, prywatna opieka medyczna, karta sportowa, Legimi, kafeteria benefitowa, vouchery do Centrum Nauki Kopernik).
Poznaj
Centrum Nauki Kopernik
Centrum Nauki Kopernik to:
- królestwo eksperymentów – w Centrum znajdują się setki angażujących eksponatów. Umożliwiają one prowadzenie samodzielnych doświadczeń, wyjaśniających funkcjonowanie świata wokół nas. Eksperymentowanie pomaga zrozumieć nawet skomplikowane zjawiska.
- przygoda i świetna zabawa - każdy, kto odważy się trochę poeksperymentować przekona się, że nauka to wciągająca i fascynująca przygoda. Wiek zwiedzającego nie ma znaczenia - wystawy są tak pomyślane, by każdy znalazł tu coś dla siebie.
- podglądanie przyszłości - prezentujemy rozwiązania technologiczne, nad którymi naukowcy dopiero pracują.
a także:
- teatr, w którym w role aktorów wcielają się roboty,
- teatr Wysokich Napięć,
- Park Odkrywców,
- oryginalny ogród widokowy na dachu,
- jedno z najnowocześniejszych na świecie planetariów,
- Centrum Konferencyjne.