Najnowsze oferty pracy

  • Junior Helpdesk Asisstant

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...
  • Młodszy Specjalista Service Desk

    Asseco Data Systems S.A.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Praca.pl   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    5 godz.
    (UMOWA NA ZASTĘPSTWO) DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od...
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od potrzeby przekazywanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji - Dział IT

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: komunikację z klientem wewnętrznym i dostawcami; wytwarzanie dokumentacji; opracowanie pism, regulaminów, procedur, umów; planowanie ogólnego przebiegu małych i średnich projektów; zbieranie informacji, pomoc pracownikom; negocjacje warunków z dostawcami;...
  • Technical Customer Service Specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Your responsibilities Providing customer support in the installation and operation of security cameras; Answering customer inquiries - phone/chat/email; Entering data into the system;
  • Key User

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    YOUR ROLE Key User - The person employed in this position will be the first line of support for the users of the warehouse system. WHAT ARE YOU GOING TO DO? Proposing, reviewing and implementing changes in the configuration of the IT system and maintaining the continuity of the system's operation,...
  • Members Support Specialist with French

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Members Support Specialist with Dutch

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista Helpdesk

Britenet Sp. z o.o.
Bełchatów
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca stacjonarna
rekrutacja online
811 dni temu

Profesjonalizm idzie u nas w parze z dobrą atmosferą pracy. Działamy od 2006 roku, zatrudniamy obecnie ponad 1000 specjalistów IT, a nasz zespół stale rośnie. Mamy oddziały w pięciu miastach: Warszawie, Lublinie, Poznaniu, Kielcach i Białymstoku.

Razem możemy więcej
W #briteteam drzemie wielka moc! Jesteśmy zgraną drużyną, wspieramy się i motywujemy do działania. Wciąż głodni wiedzy, szukamy nowych inspiracji i dzielimy się doświadczeniami. Dla nas nie ma rzeczy niemożliwych. Mierzymy wysoko, podejmujemy kolejne wyzwania i z zapałem oraz z uśmiechem realizujemy pasje. I co najważniejsze – dobrze czujemy się w swoim towarzystwie.

Rozwijamy się i dzielimy wiedzą
Organizujemy wewnętrzne meetingi technologiczne i autorskie programy szkoleniowe. Członkowie #briteteam mogą dzielić swoją wiedzą i doświadczeniem w trakcie firmowych i branżowych konferencji technologicznych oraz podążać wybraną przez siebie ścieżką kariery: managerską lub ekspercką. Umożliwiamy stałe podnoszenie kompetencji, dofinansowujemy szkolenia i kursy. Dbamy także o umiejętności komunikacyjne i umożliwiamy bezpłatny udział w zajęciach z języka angielskiego. Z nami rozwiniesz skrzydła!

Tworzymy Najlepsze Miejsce Pracy w IT
Pięciokrotnie zdobyliśmy tytuł „Najlepsze Miejsce Pracy IT w Polsce” w badaniach AudIT przeprowadzanych przez Computerworld we współpracy z Kantar. Co zapewnia nam sukces i najwyższą pozycję? Pracownicy Britenet doceniają dobrą i przyjazną atmosferę w firmie i są zadowoleni ze współpracy zarówno z kolegami z działu, jak i bezpośrednimi przełożonymi. Ponadto mają poczucie zachowania work-life balance, wierzą w jakość oferowanych przez Britenet usług i mają przekonanie o renomie firmy na rynku.

Specjalista Helpdesk
Miejsce pracy: Bełchatów


Zadania na stanowisku skupiają się na wsparciu użytkowników w zakresie konfiguracji sprzętu, systemów oraz aplikacji IT.

Kluczowe zadania:
  • Analiza zgłoszeń i przekierowywanie ich do odpowiednich linii wsparcia
  • Konfiguracja urządzeń telekomunikacyjnych
  • Wsparcie telefoniczne dla użytkowników w obszarze doradztwa telefonicznego
  • Zdalne instalowanie aplikacji i ich konfigurowanie
  • Monitorowanie zgłoszeń i ich terminowa realizacja
  • Budowanie profesjonalnego wizerunku „help desk” oraz współpraca z innymi działami
  • Zaangażowanie w proces wdrożeniowy nowych osób
 Wymagania:
  • Znajomość budowy i funkcjonowania sprzętu komputerowego
  • Znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows
  • Wiedza z zakresu zagadnień sieciowych (protokoły TCPIP, model OSI)
  • Wiedza z zakresu udostępniania zasobów, konfiguracja
  • Umiejętność instalacji oraz konfiguracji urządzeń peryferyjnych
  • Doświadczenie w świadczeniu wsparcia użytkownika
  • Umiejętność budowania relacji z użytkownikiem oraz skutecznej komunikacji z klientem zewnętrznym
  • Bardzo wysoka komunikatywność, zaangażowanie, zdolności współpracy w zespole
Oferujemy:
  • Niepowtarzalna atmosfera – Dobra i przyjazna atmosfera w firmie oraz zadowolenie ze współpracy zarówno z kolegami z działu, jak i bezpośrednimi przełożonymi.
  • Imprezy integracyjne – Duże, wewnętrzne konferencje technologiczne, kilkudniowe imprezy integracyjne jesienią, przyjęcia gwiazdkowe oraz wyjścia zespołowe.
  • Elastyczność – Godziny pracy są elastyczne i dostosowane do indywidualnych preferencji. Podobnie jak tryb świadczenia pracy: zdalnie lub w modelu hybrydowym.
  • Ścieżki rozwoju – Są jasne, proste i na pewno nie wyboiste. Do wyboru ścieżka rozwoju managerska lub ekspercka.
  • Certyfikaty – Ułatwiamy rozwijanie pożądanych kompetencji, dofinansowujemy szkolenia oraz kursy.
  • Bezpieczeństwo – Posiadamy wieloletnie doświadczenie na rynku oraz realizujemy krajowe i międzynarodowe projekty. Umiejętnie zarządzamy zadaniami oraz umożliwiamy płynną alokację pomiędzy projektami.
  • Wymiana wiedzy – Dla chcących się rozwijać mamy wewnętrzne meetingi technologiczne i autorskie programy szkoleniowe. Można uczyć się od najlepszych, a także dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem w trakcie firmowych i branżowych konferencji technologicznych.
  • Prywatna opieka medyczna – Dbamy o zdrowie. Zapewniamy dostęp do prywatnej opieki medycznej oraz możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego.
  • Multisport – Basen, siłownia, taniec, joga, sztuki walki. I to wszystko z kartą w wersji PLUS. Idealne rozwiązanie dla fanów sportu oraz amatorów aktywnego wypoczynku.
  • Język angielski – Tym którzy mówią płynnie i chcą utrzymać ten poziom lub pragną rozwinąć swoje umiejętności językowe, umożliwiamy bezpłatny udział w zajęciach z języka angielskiego. Lekcje realizowane są w nowoczesnej i bezpiecznej formie spotkań on-line. Just learn IT!
  • Komfort pracy – Atrakcyjnie urządzone strefy relaksu, dostępne w największych oddziałach firmy, zachęcające do odpoczynku w ciągu dnia oraz wyposażone kuchnie z aromatyczną kawą.
  • Wspieranie aktywności – Mamy drużyny piłki nożnej, rozgrywamy mistrzostwa, mamy na pokładzie maratończyków i innych aktywnych wielbicieli sportu. Wspieramy wszelkie pasje.
Informujemy, iż administratorem Państwa danych będzie grupa kapitałowa Britenet z siedzibą w Warszawie przy ul. Karolkowej 30, 01-207, Warszawa.

Wszystkich aplikujących Kandydatów prosimy o obowiązkowe zawarcie w CV następującej formuły:
"Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez grupę kapitałową Britenet z siedzibą w Warszawie przy ul. Karolkowej 30, 01-207 Warszawa dla realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, a ponadto osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania oraz usunięcia."
 

Podobne oferty

  • Junior Helpdesk Asisstant

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...
  • Młodszy Specjalista Service Desk

    Asseco Data Systems S.A.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Praca.pl   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    5 godz.
    (UMOWA NA ZASTĘPSTWO) DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od...
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od potrzeby przekazywanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji - Dział IT

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: komunikację z klientem wewnętrznym i dostawcami; wytwarzanie dokumentacji; opracowanie pism, regulaminów, procedur, umów; planowanie ogólnego przebiegu małych i średnich projektów; zbieranie informacji, pomoc pracownikom; negocjacje warunków z dostawcami;...
  • Technical Customer Service Specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Your responsibilities Providing customer support in the installation and operation of security cameras; Answering customer inquiries - phone/chat/email; Entering data into the system;
  • Key User

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    YOUR ROLE Key User - The person employed in this position will be the first line of support for the users of the warehouse system. WHAT ARE YOU GOING TO DO? Proposing, reviewing and implementing changes in the configuration of the IT system and maintaining the continuity of the system's operation,...
  • Members Support Specialist with French

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Members Support Specialist with Dutch

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...