Ogłoszenie numer: 363249, z dnia 2013-12-23
Jesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji na rynkach międzynarodowych, specjalizującej się w rozwiązaniach dla klientów OEM w dziedzinie wymiany i odzysku ciepła. Produkujemy wysokiej jakości dedykowane wymienniki ciepła ze stali nierdzewnej i tytanu, aktywnie bierzemy udział w światowych projektach badawczych optymalizujących systemy grzewcze w wielu gałęziach przemysłu. Pracując dla nas zetkniesz się z najbardziej innowacyjnymi technologiami oraz ludźmi pełnymi pasji i zaangażowania.
Aktualnie, w związku z intensywnym rozwojem naszej organizacji, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista Helpdesk
Miejsce pracy: Gdynia
Opis stanowiska
Opieka nad infrastrukturą informatyczną firmy w tym:
- Zapewnienie bieżącego wsparcia technicznego dla wszystkich użytkowników w ramach I i II linii wsparcia (ok. 100 stacji roboczych)
- Czynne uczestnictwo w realizowanych projektach IT w zakładach firmy
- Współpraca z dostawcami usług i sprzętu
- Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej
Wymagania
Wymagania techniczne:
Oczekujemy znajomości:
- Zagadnień związanych z instalacją, konfiguracją i administracją systemami operacyjnymi Windows / Linux
- Systemów klienckich MS Windows XP/VISTA/7/8 (instalacja i konfiguracja)
- Zagadnień związanych z administracją sieci LAN/WAN, WiFi, urządzeń i okablowania sieciowego
- Systemów serwerowych MS Windows 2003/2008/2012
- Budowy sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych
- Narzędzi zdalnej obsługi użytkowników
Pozostałe wymagania:
- Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Wielozadaniowość, umiejętność ustalania priorytetów w realizacji zadań
- Orientacja na klienta wewnętrznego
- Samodzielność w działaniu
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na czytanie dokumentacji technicznej
- Prawo jazdy kat. B