Czy zastanawiałeś się kiedyś, co tak naprawdę jest dla Ciebie ważne w pracy, którą masz lub chciałbyś mieć...?
Jeżeli ważne jest dla Ciebie „trzymanie ręki na pulsie” i działanie w najnowszych technologiach to miło nam poinformować, że zdecydowana większość naszych projektów realizowanych jest właśnie w topowych technologiach i w oparciu o zwinne metodyki zarządzania. Cenisz sobie niezależność i możliwość decydowania o tym, co robisz? – u nas możesz sam zdecydować w jakiej technologii chcesz działać i się rozwijać. Mamy w czym wybierać – realizujemy obecnie ponad 200 projektów więc z pewnością znajdziesz swój „projekt marzeń”.
Znasz języki obce, lubisz i cenisz możliwość kontaktów w językach obcych? – mamy naprawdę szerokie grono klientów zagranicznych więc możesz u nas pracować w projektach międzynarodowych, szlifować języki i zobaczyć, jak pracuje się w innych kulturach. Ciągle uczysz się i doskonalisz języki lub nowe zagadnienia techniczne? Zapraszamy na konwersacje, szkolenia, webinary!
A może przede wszystkim liczą się ludzie??? Nasz team to zespół fachowców i specjalistów – to eksperci w swoich dziedzinach, ale przede wszystkim pasjonaci i miłośnicy sztuki IT! Zawsze chętni do dzielenia się wiedzą i propagowania dobrych praktyk. Jesteśmy mocni technicznie, ale za nasz największy atut uznajemy nasze wartości: antykorporacyjność, satysfakcja z pracy u naszych pracowników, zaufanie... No i coś jeszcze, o czym może dotąd nie myślałeś – kultura i codzienność: ludzkie, przyjazne relacje, wspólne pasje, eskapady i zabawa itp. itd.... są dla Ciebie ważne?
Co jest dla Ciebie ważne? Dla nas jesteś ważny TY – czekamy...
- dostępność na cały etat oraz chęć pracy w systemie zmianowym i w weekendy (24/7).
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie (poziom C1, C2)
- wykształcenie techniczne (licencjat lub wyżej)
- umiejętność pracy z komputerem – pakiet MS Office, obsługa poczty elektronicznej
- dobra znajomość systemu Linux
- zapewnienie pierwszej linii wsparcia w ramach wyznaczonego SLA
- monitorowanie infrastruktury centrum danych za pomocą odpowiednich narzędzi, reagowanie na zgłaszane problemy
- obsługa systemu ticketów
- wysokich umiejętności technicznych i chęci ich ciągłego poszerzania
- umiejętności pracy z zespołem klienta
- umiejętności tworzenia i pracy z dokumentacją techniczną
- zaangażowania i kreatywności
- elastyczności
- miłego usposobienia
- możliwość częściowej pracy zdalnej
- pracę w ciekawych, międzynarodowych projektach, w najnowszych technologiach i metodologiach.
- możliwość wybrania sobie najbardziej interesującego projektu, jego okresu realizacji i miejsca pracy
- profesjonalny system szkoleń wewnętrznych (językowe i techniczne)
- możliwość zdobycia certyfikatów
- bogaty pakiet socjalny (min. Kartę Benefit MultiSport, pakiet medyczny, czy firmowy sportowy kabriolet)
- elastyczny czas pracy
- dla zainteresowanych możliwość ciekawych wyjazdów zagranicznych