Jesteśmy największą w Polsce firmą Niezależnego Doradztwa Finansowego. O naszym sukcesie decydują przede wszystkim wysoko wykwalifikowani Doradcy, służący Klientom pomocą w podejmowaniu decyzji finansowych. Naszym kapitałem są ludzie. Inwestujemy w swoich pracowników, ponieważ zależy nam na zapewnieniu jak najwyższej jakości obsługi. Jeśli jesteś gotowy podjąć wyzwanie - dołącz do nas!
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista HelpDesk IT
Miejsce pracy: Warszawa
Praca w Departamencie IT. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadać za:
- Bezpośrednie oraz telefoniczne wsparcie dla użytkowników wew/zew przy ich bieżącej pracy na stacjach roboczych,
- Zarządzanie sprzętem i oprogramowaniem na stacjach roboczych (środowisko Windows(XP/7)/Active Directory),
- Utrzymanie bieżącej dokumentacji procedur IT.
Oczekiwania:
- Znajomość podstawowych zagadnień związanych z administracją systemami Windows, Linux,
- Znajomość zagadnień związanych z działaniem sieci TCP/IP (LAN, WAN),
- Znajomość (administracja, używanie) pakietu Microsoft Office,
- Dyspozycyjność - możliwe kilkudniowe wyjazdy do oddziałów w innych miastach,
- Zdolność wprowadzania automatyzacji powtarzalnych czynności (pisanie skryptów),
- Komunikatywność i zaangażowanie w codziennej pracy.
Dodatkowymi atutami będą:
- Znajomość języka angielskiego (korzystanie z dokumentacji),
- Znajomość systemów Linux (preferowany Debian),
- Znajomość zagadnień programowania (np. SQL, VBS, PowerShell, Python, Ruby).
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę w pełnym wymiarze godzin),
- Pakiet świadczeń socjalnych,
- Pracę w renomowanej i stabilnej firmie,
- Miłą atmosferę pracy w zespole.