Jako firma Teleperformance specjalizujemy się w dziedznie outsourcingu oraz usług contact center. Łączymy największe marki na świecie ze swoimi klientami poprzez zapewnienie obsługi klienta, wsparcie techniczne rozwiązania cyfrowe, analitykę, back-office oraz inne specjalistyczne usługi w celu zapewnienia niezmiennie pozytywnych interakcji z klientami.
Jesteśmy zespołem pasjonatów 217.000+ osób pracujących w miejscach zapewniających doskonałą jakość obsługi klienta z 74 krajów.
Obecnie dla naszego Klienta międzynarodowej firmy cieszącej się stabilną pozycją na rynku poszukujemy kandydata na stanowisko:
Naszym celem jest wspieranie klientów w tematyce nowych technologii oraz rozwiązywanie kwestii z tym związanych.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie bardzo dobrym;
- Komunikatywna znajomość angielskiego;
- Znajomość rynku najnowszych technologii urządzeń elektronicznych;
- Umiejętność korzystania z systemu operacyjnego Windows oraz pakietów Office;
- Biegłość w korzystaniu z przeglądarek Mozilla Firefox, Explorer, Google Chrome etc.;
- Zdolności komunikacyjne i aktywnego słuchania;
- Motywacja i chęć do rozwoju swoich kompetencji;
- Dynamizm działania.
- Umowę o pracę;
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Atrakcyjne benefity (karta Multisport Plus, ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie w prywatnej klinice);
- Pracę w międzynarodowym środowisku z codziennym wykorzystaniem języków obcych;
- Szeroko zakrojone, profesjonalne szkolenia m.in. z umiejętności miękkich, korzystania z profesjonalnych programów komputerowych;
- Klarowna ścieżka rozwoju dopasowana do potrzeb i wymagań pracowników;
- Dostęp do nowoczesnych rozwiązań i profesjonalne, dynamiczne środowisko pracy;
- Miejsce pracy w dogodnej lokalizacji (Mokotów);
- Troskę o komfort oraz dobre samopoczucie naszych pracowników.