Najnowsze oferty pracy

  • Lead SAP SD Consultant

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Responsibilities Configure ERP and S/4HANA SD functionality, including organizational structure and master data; Analyze and provide solutions for business scenarios, covering implementation, upgrades, enhancements, and migrations; Create detailed functional specifications and collaborate with...
  • Konsultant IT - Help Desk

    TENSOFT Sp. z o.o.   Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Odpowiedź na zgłoszenia od użytkowników dotyczące problemów z modułami systemu AdAS; Analiza i diagnozowanie problemów zgłaszanych przez użytkowników w celu znalezienia skutecznych rozwiązań; Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów;...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego IT

    TENSOFT Sp. z o.o.   Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem systemowym AdAS. Analiza zgłoszeń i znajdowanie rozwiązań technicznych. Udzielanie wsparcia technicznego i konfiguracja oprogramowania. Dokumentowanie problemów oraz ich rozwiązań. Szkolenie użytkowników z obsługi systemu...
  • Pracownik ds. Wsparcia IT

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Bydgoszcz    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    obsługa i konfiguracaja komputera; konfiguracja karty sieciowej; instalowanie sterowników; czytanie plików z zapisu działania programu ( logi) lutowanie;
  • Customer service specialist in the automotive industry with English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
  • Techniczny doradca klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa klientów poprzez połączenia telefoniczne i e-maile. Rozwiązywanie problemów technicznych. Wprowadzanie danych do systemu.
  • Learning Support Agent with Spanish

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Day-to-day responsibilities: Managing, resolving and posting updates for any course/lab and related learning assets in a discussion forum on the designated platform for communication between the learners, mentors and teacher staff, Managing the customer’s problems through effective diagnosis,...
  • Analityk operacyjny

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Wykorzystanie narzędzi takich jak Power Platform do automatyzacji przepływów pracy, opracowywania algorytmów biznesowych, ulepszania wizualizacji danych, raportowania itp. Optymalizacja narzędzi SharePoint do zarządzania danymi; Zapewnienie wsparcia technicznego; Opracowywanie...
  • Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa klientów - połączenia przychodzące oraz wiadomosci mailowe, rozwiązywanie problemów technicznych; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiazywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik help desk Warszawa
Specjalista Helpdesk (1-sza linia wsparcia)

Specjalista Helpdesk (1-sza linia wsparcia)

ATOS Polska S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
3116 dni temu
Atos Polska to jeden z największych integratorów na polskim rynku IT.
Jest organizacją utworzoną w wyniku globalnego połączenia francuskich firm Atos oraz Bull w drugiej połowie 2014 roku.
W naszym kraju grupy te reprezentowane były przez trzy odrębnie działające dotychczas firmy: Atos Polska, AMG.net S.A. oraz Bull Polska.
Naszymi klientami są najważniejsi gracze różnych sektorów gospodarki polskiej i światowej.
Wykorzystując nasze technologiczne centra kompetencji mieszczące się w 5 lokalizacjach w Polsce dostarczamy klientom najwyższą jakość usług zarówno w wymiarze lokalnym, jak również międzynarodowym.

Atos Polska to:

  • ponad 1200 osób w 5 lokalizacjach w Polsce (Łódź, Warszawa, Gdańsk, Wrocław, Toruń),
  • ... 7 centrów technologicznych (Oracle, Microsoft, SAP, Liferay, Java, Salesforce, ATG),
  • ... innowacyjne projekty dla renomowanych klientów,
  • ... część międzynarodowej informatycznej Grupy Atos w Polsce,
  • ... najwyższe kompetencje i kilkanaście lat doświadczeń w branży IT,
  • ... młode, zaangażowane i kreatywne zespoły pracowników,

...rozwój Twojej kariery

Specjalista Helpdesk (1-sza linia wsparcia)
Miejsce pracy: Warszawa

OFERUJEMY CI ZRÓŻNICOWANE ŚCIEŻKI ROZWOJU:

  • Utrzymanie systemów operacyjnych opartych na technologiach Microsoft.
  • Zarządzanie Active Directory.
  • Zarządzanie systemami antywirusowymi.
  • Zarządzanie usługami sieciowymi.
Niezależnie którą
ścieżkę wybierzesz będziesz:
  • Obsługiwać Klientów z firm z różnych sektorów gospodarki.
  • Mieć możliwość pracy w zróżnicowanym środowisku.
  • Współpracować z ekspertami z różnych obszarów IT.
  • Mieć kontakt z najnowszymi technologiami.
  • Mieć możliwość drozwoju - szkolenia, certyfikacje (np. ITIL, Microsoft).
W naszej firmie
będziesz zajmować się:
  • Przyjmowaniem i rejestracją zgłoszeń z obszaru IT.
  • Klasyfikacją i nadawaniem priorytetów zgłoszeniom.
  • Zdalnym rozwiązywaniem zgłoszeń.
  • Przyporządkowaniem nierozwiązanych incydentów do zespołów kompetencyjnych.
  • Zarządzanie kontami i uprawnieniami dostępu do kont użytkowników.

DLACZEGO WARTO DO NAS DOŁĄCZYĆ?

 

Gwarantujemy stabilność zatrudnienia, dbamy o rozwój i zdrowie, wspieramy samorealizację w pracy i po godzinach.

 

Stabilność zatrudnienia Wiemy jak istotne w zawodowym życiu jest poczucie bezpieczeństwa które przekłada się bezpośrednio na efekty pracy. Dążymy do zbudowania długotrwałej współpracy. W odpowiedzi na wzrost naszej organizacji stosujemy wewnętrzną rekrutację, inwestujemy w awanse poziome i pionowe. Dzięki temu premiujemy zaangażowanie i możemy tworzyć coraz lepiej dopasowane warunki do realizacji zadań dla osób w zależności od ich indywidualnych predyspozycji.

 

Rozwój Wierzymy, że każdy ma talent, a najistotniejsze jest jego rozwijanie we właściwym kierunku, zawsze akcentem na najmocniejsze strony. Dlatego w Atos Polska pracownicy dostają możliwość rozwinięcia swoich kompetencji w ramach trzech ścieżek rozwoju - technologicznej, UX oraz konsultingowej. Roli w obrębie ścieżki nie musisz wybierać od razu. Zanim się zdecydujesz, będziesz mógł/mogła sprawdzić się na różnych stanowiskach i w różnych zespołach.

 

Zdrowie Kierując się zasadą "w zdrowym ciele zdrowy duch", zapewniamy naszym pracownikom i ich najbliższym prywatną opiekę medyczną. Dbamy również o aktywność sportową, zapewniając dostęp do programów sportowo-rekreacyjnych typu "Multisport". Stawiamy wyzwania zawodowe, a po godzinach wspieramy wiele różnorodnych form realizacji pasji naszych Pracowników. Pomysłów dostarczają inicjatorzy ze wszystkich naszych organizacji - a my dofinansowujemy działalność proponowanych społeczności sportowych, turystycznych, wydarzenia kulturalne czy ciekawe kursy pozazawodowe.
CZEGO OCZEKUJEMY?
Stopień zaawansowania
  • Wykształcenie wyższe z zakresu informatyki lub na kierunku związanym z informatyką (warunek konieczny)
  • Znajomość języka angielskiego (poziom B1-B2)
  • Znajomość systemów operacyjnych MS Windows
  • Znajomość środowiska Active Directory
  • Doświadczenie we wsparciu technicznym użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów związanych z użytkowaniem sprzętu komputerowego, aplikacji lub oprogramowania (min. 1 rok)
  • Umiejętność profesjonalnej obsługi klienta
  • Komunikatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w grupie
  • Mile widziane certyfikat/-y z ITIL Fundation, CCENT, MTA, Windows

Jeżeli wiesz więcej, napisz, będzie to plusem w procesie
rekrutacji do naszego zespołu.

JAK APLIKOWAĆ?

Prosimy o załączenie klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do prowadzenia procesów rekrutacji do pracy oraz na praktyki w firmie Atos Polska S.A. oraz pozostałych firmach wchodzących w skład Grupy Atos w Polsce (Dz.U. nr 133, poz. 833). Jednocześnie oświadczam, iż poinformowano mnie o przysługującym mi prawie do wglądu oraz poprawiania moich danych osobowych, oraz że udostępnienie moich danych osobowych jest dobrowolne.”


Dziękujemy za nadesłane aplikacje i informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
 

Podobne oferty

  • Lead SAP SD Consultant

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Responsibilities Configure ERP and S/4HANA SD functionality, including organizational structure and master data; Analyze and provide solutions for business scenarios, covering implementation, upgrades, enhancements, and migrations; Create detailed functional specifications and collaborate with...
  • Konsultant IT - Help Desk

    TENSOFT Sp. z o.o.   Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Odpowiedź na zgłoszenia od użytkowników dotyczące problemów z modułami systemu AdAS; Analiza i diagnozowanie problemów zgłaszanych przez użytkowników w celu znalezienia skutecznych rozwiązań; Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów;...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego IT

    TENSOFT Sp. z o.o.   Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem systemowym AdAS. Analiza zgłoszeń i znajdowanie rozwiązań technicznych. Udzielanie wsparcia technicznego i konfiguracja oprogramowania. Dokumentowanie problemów oraz ich rozwiązań. Szkolenie użytkowników z obsługi systemu...
  • Pracownik ds. Wsparcia IT

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Bydgoszcz    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    obsługa i konfiguracaja komputera; konfiguracja karty sieciowej; instalowanie sterowników; czytanie plików z zapisu działania programu ( logi) lutowanie;
  • Customer service specialist in the automotive industry with English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
  • Techniczny doradca klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa klientów poprzez połączenia telefoniczne i e-maile. Rozwiązywanie problemów technicznych. Wprowadzanie danych do systemu.
  • Learning Support Agent with Spanish

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Day-to-day responsibilities: Managing, resolving and posting updates for any course/lab and related learning assets in a discussion forum on the designated platform for communication between the learners, mentors and teacher staff, Managing the customer’s problems through effective diagnosis,...
  • Analityk operacyjny

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Wykorzystanie narzędzi takich jak Power Platform do automatyzacji przepływów pracy, opracowywania algorytmów biznesowych, ulepszania wizualizacji danych, raportowania itp. Optymalizacja narzędzi SharePoint do zarządzania danymi; Zapewnienie wsparcia technicznego; Opracowywanie...
  • Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa klientów - połączenia przychodzące oraz wiadomosci mailowe, rozwiązywanie problemów technicznych; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiazywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...