Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Back office specialist with Italian and English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem włoskim i angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Dogłębne poznanie platformy klienta, Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon), Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych, Diagnoza i zarządzanie reklamacjami, Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych, Dokumentowanie rozwiązań problemów.
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik help desk Warszawa
Specjalista Helpdesk (1-sza linia wsparcia)

Specjalista Helpdesk (1-sza linia wsparcia)

ATOS Polska S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
3147 dni temu
Atos Polska to jeden z największych integratorów na polskim rynku IT.
Jest organizacją utworzoną w wyniku globalnego połączenia francuskich firm Atos oraz Bull w drugiej połowie 2014 roku.
W naszym kraju grupy te reprezentowane były przez trzy odrębnie działające dotychczas firmy: Atos Polska, AMG.net S.A. oraz Bull Polska.
Naszymi klientami są najważniejsi gracze różnych sektorów gospodarki polskiej i światowej.
Wykorzystując nasze technologiczne centra kompetencji mieszczące się w 5 lokalizacjach w Polsce dostarczamy klientom najwyższą jakość usług zarówno w wymiarze lokalnym, jak również międzynarodowym.

Atos Polska to:

  • ponad 1200 osób w 5 lokalizacjach w Polsce (Łódź, Warszawa, Gdańsk, Wrocław, Toruń),
  • ... 7 centrów technologicznych (Oracle, Microsoft, SAP, Liferay, Java, Salesforce, ATG),
  • ... innowacyjne projekty dla renomowanych klientów,
  • ... część międzynarodowej informatycznej Grupy Atos w Polsce,
  • ... najwyższe kompetencje i kilkanaście lat doświadczeń w branży IT,
  • ... młode, zaangażowane i kreatywne zespoły pracowników,

...rozwój Twojej kariery

Specjalista Helpdesk (1-sza linia wsparcia)
Miejsce pracy: Warszawa

OFERUJEMY CI ZRÓŻNICOWANE ŚCIEŻKI ROZWOJU:

  • Utrzymanie systemów operacyjnych opartych na technologiach Microsoft.
  • Zarządzanie Active Directory.
  • Zarządzanie systemami antywirusowymi.
  • Zarządzanie usługami sieciowymi.
Niezależnie którą
ścieżkę wybierzesz będziesz:
  • Obsługiwać Klientów z firm z różnych sektorów gospodarki.
  • Mieć możliwość pracy w zróżnicowanym środowisku.
  • Współpracować z ekspertami z różnych obszarów IT.
  • Mieć kontakt z najnowszymi technologiami.
  • Mieć możliwość drozwoju - szkolenia, certyfikacje (np. ITIL, Microsoft).
W naszej firmie
będziesz zajmować się:
  • Przyjmowaniem i rejestracją zgłoszeń z obszaru IT.
  • Klasyfikacją i nadawaniem priorytetów zgłoszeniom.
  • Zdalnym rozwiązywaniem zgłoszeń.
  • Przyporządkowaniem nierozwiązanych incydentów do zespołów kompetencyjnych.
  • Zarządzanie kontami i uprawnieniami dostępu do kont użytkowników.

DLACZEGO WARTO DO NAS DOŁĄCZYĆ?

 

Gwarantujemy stabilność zatrudnienia, dbamy o rozwój i zdrowie, wspieramy samorealizację w pracy i po godzinach.

 

Stabilność zatrudnienia Wiemy jak istotne w zawodowym życiu jest poczucie bezpieczeństwa które przekłada się bezpośrednio na efekty pracy. Dążymy do zbudowania długotrwałej współpracy. W odpowiedzi na wzrost naszej organizacji stosujemy wewnętrzną rekrutację, inwestujemy w awanse poziome i pionowe. Dzięki temu premiujemy zaangażowanie i możemy tworzyć coraz lepiej dopasowane warunki do realizacji zadań dla osób w zależności od ich indywidualnych predyspozycji.

 

Rozwój Wierzymy, że każdy ma talent, a najistotniejsze jest jego rozwijanie we właściwym kierunku, zawsze akcentem na najmocniejsze strony. Dlatego w Atos Polska pracownicy dostają możliwość rozwinięcia swoich kompetencji w ramach trzech ścieżek rozwoju - technologicznej, UX oraz konsultingowej. Roli w obrębie ścieżki nie musisz wybierać od razu. Zanim się zdecydujesz, będziesz mógł/mogła sprawdzić się na różnych stanowiskach i w różnych zespołach.

 

Zdrowie Kierując się zasadą "w zdrowym ciele zdrowy duch", zapewniamy naszym pracownikom i ich najbliższym prywatną opiekę medyczną. Dbamy również o aktywność sportową, zapewniając dostęp do programów sportowo-rekreacyjnych typu "Multisport". Stawiamy wyzwania zawodowe, a po godzinach wspieramy wiele różnorodnych form realizacji pasji naszych Pracowników. Pomysłów dostarczają inicjatorzy ze wszystkich naszych organizacji - a my dofinansowujemy działalność proponowanych społeczności sportowych, turystycznych, wydarzenia kulturalne czy ciekawe kursy pozazawodowe.
CZEGO OCZEKUJEMY?
Stopień zaawansowania
  • Wykształcenie wyższe z zakresu informatyki lub na kierunku związanym z informatyką (warunek konieczny)
  • Znajomość języka angielskiego (poziom B1-B2)
  • Znajomość systemów operacyjnych MS Windows
  • Znajomość środowiska Active Directory
  • Doświadczenie we wsparciu technicznym użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów związanych z użytkowaniem sprzętu komputerowego, aplikacji lub oprogramowania (min. 1 rok)
  • Umiejętność profesjonalnej obsługi klienta
  • Komunikatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w grupie
  • Mile widziane certyfikat/-y z ITIL Fundation, CCENT, MTA, Windows

Jeżeli wiesz więcej, napisz, będzie to plusem w procesie
rekrutacji do naszego zespołu.

JAK APLIKOWAĆ?

Prosimy o załączenie klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do prowadzenia procesów rekrutacji do pracy oraz na praktyki w firmie Atos Polska S.A. oraz pozostałych firmach wchodzących w skład Grupy Atos w Polsce (Dz.U. nr 133, poz. 833). Jednocześnie oświadczam, iż poinformowano mnie o przysługującym mi prawie do wglądu oraz poprawiania moich danych osobowych, oraz że udostępnienie moich danych osobowych jest dobrowolne.”


Dziękujemy za nadesłane aplikacje i informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Back office specialist with Italian and English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem włoskim i angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Dogłębne poznanie platformy klienta, Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon), Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych, Diagnoza i zarządzanie reklamacjami, Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych, Dokumentowanie rozwiązań problemów.
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...