Firma GTI Sp. z o.o., partner Orange, zaprasza do udziału w rekrutacji na stanowisko:
Specjalista Help Desk
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: HD/02.2015/Warszawa
Podstawowe obowiązki
- Pomoc użytkownikom systemów komputerowych w zakresie rozwiązywania problemów związywanych z systemem oraz urządzeniami peryferyjnymi
- Odbieranie telefonicznych połączeń, e-maili od klientów
- Sporządzanie raportów/ sprawozdań z przeprowadzonych rozmów i zgłoszeń klientów
- Bieżące wspieranie w pracy użytkowników w zakresie funkcjonowania systemów informatycznych
- Samodzielne rozwiązywanie problemów użytkowników związanych ze sprzętem komputerowym oraz z funkcjonowaniem systemu informacyjnego
- Dokonywanie modyfikacji w systemie informacyjnym wynikających z bieżących potrzeb użytkowników
Wymagania rekrutacyjne
- Doświadczenie zawodowe na tym samym bądź pokrewnym stanowisku w dziale Help Desk, Service Desk itp.
- Doświadczenie w pracy w kontaktach z użytkownikami komputerów
- Wykształcenie kierunkowe - preferowane informatyczne
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Umiejętność realizacji zadań w warunkach stresowych
- Komunikatywność
Najważniejsze kompetencje zawodowe
- Bardzo dobra znajomość zagadnień dotyczących systemów komputerowych oraz urządzeń peryferyjnych
- Myślenie logiczne
- Szybkość reakcji
- Nastawienie na cel, konsekwencja
- Odporność na stres
- Dokładności, skrupulatność i rzetelności w działaniu
- Wysoka kultura osobista
Uprzejmie prosimy o podanie oczekiwań finansowych w treści aplikacji – warunek konieczny.