Chcesz pracować na miarę swoich aspiracji? Dołącz do ambitnych!
Compensa to jedno z najprężniej rozwijających się towarzystw ubezpieczeniowych na rynku. Należymy do międzynarodowej grupy Vienna Insurance Group. Tworzymy wiarygodną i dynamiczną organizację, ponieważ stawiamy na przedsiębiorczość i innowacyjność, a zarazem dbamy o przyjazną atmosferę współpracy. Obecnie poszukujemy osób do pracy w naszym Departamencie Informatyki, w Zespole Helpdesku na stanowisku:
Specjalista (Help Desk)
Miejsce pracy: Warszawa
Jakie będą Twoje obowiązki:
- Przyjmowanie, rejestrowanie i obsługa zgłoszeń od klientów firmy
- Informowanie użytkowników o statusach zleceń
- Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników
- Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury i systemów IT
- Instalacja oprogramowania biznesowego (zgodnie z procedurami i przyjętymi standardami)
- Współpraca z pracownikami realizującymi zadania w obszarze infrastruktury i systemów IT
- Ogrywanie sprzętów komputerowych (wgrywanie systemu, aplikacji)
- Wsparcie serwerowni (krosowanie gniazd sieciowych)
Nasza oferta:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Prywatną opiekę medyczną, możliwość wykupienia karnetu sportowego
- Dofinansowania do szkoleń oraz kursów językowych
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (między 7:30 a 9:00)
- W okresie pandemii – pracę w modelu hybrydowym lub zdalnym (w zależności od aktualnej sytuacji epidemiologicznej)
- Zniżki pracownicze na produkty ubezpieczeniowe
- Pracę w młodym i dynamicznym zespole
- Możliwości rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczenia
Nasze oczekiwania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Kreatywność, zdolności przewidywania i analizowania problemów
- Znajomość pakietu MS Office i AD
- Znajomość systemów operacyjnych z rodziny MS Windows
- Umiejętność działania w zespole
- Dobra organizacja pracy, sumienność
- Otwartość na nowe doświadczenia
- Umiejętność pracy z klientem
- Komunikatywna znajomości języka angielskiego (mile widziane)