Od wielu lat świadczymy specjalizowane usługi IT dla międzynarodowych korporacji z branży telekomunikacyjnej i finansowej.
Nasz dynamiczny rozwój realizuje zespół wysokiej klasy specjalistów, który z poświęceniem angażuje się w każdy realizowany przez nas projekt.
Bierzemy odpowiedzialność za realizowane przez nas przedsięwzięcia opierając się na znajomości rynku, wysokiej jakości dostarczanych usług, rzetelności i satysfakcji klienta.
Jeśli nie boisz się wyzwań, nowych obszarów, w których mógłbyś wykazać się wiedzą i umiejętnościami, masz doświadczenie lub determinację by je zdobyć – dołącz do zespołu naszych ekspertów.
Opis stanowiska:
Realizujemy wiele projektów dla największych firm z branży telekomunikacyjnej, bankowej oraz przemysłowej. Rozbudowujemy zespół o specjalistów, którzy chcą i mogą zajmować się wsparciem użytkowników w zakresie:
- Obsługi drukarek, laptopów, komp. stacjonarnych, telefonów IP, aplikacji Office, Windows 10/8/7.
- Obsługi zgłoszeń telefonicznych oraz email.
- Obsługi serwisowej sprzętu - wymiana na nowy, wymiana komponentów.
- Instalacji oprogramowania: Office, Windows 10/8/7.
- Obsługi wniosków od podmiotów zewnętrznych nadających/odbierających uprawnienia w systemach użytkownikom.
- Eskalowania nierozwiązanych incydentów do II lub III linii wsparcia.
- Doświadczenie w pracy z wykorzystaniem systemów wsparcia użytkowników.
- Doświadczenie w pracy z wykorzystaniem systemów zdalnego zarządzania komputerami osobistymi.
- Znajomość technologii, funkcjonalności, kompatybilności i zasad diagnozowania sprzętu komputerowego oraz oprogramowania.
- Znajomość wsparcia technicznego stacji roboczych na platformie Windows 7, Windows 8,1 oraz Windows 10.
- Znajomość MS Office.
- Znajomość Mac OS będzie mile widziana.
- Umiejętność kompleksowego podejścia do powierzonych zadań.
- Wysoka komunikatywność.
- Umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole.
- Stały rozwój.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Ciekawą pracę w dynamicznym międzynarodowym środowisku.