Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa powstała w 1994 r. w celu wspierania rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich. Jesteśmy największą Agencją płatniczą w Europie. Zajmujemy się wdrażaniem instrumentów współfinansowanych z budżetu Unii Europejskiej oraz udzielamy pomocy ze środków krajowych. Zatrudniamy ponad 11 tys pracowników w całej Polsce. Naszym pracownikom oferujemy stałe zatrudnienie, przejrzyste zasady wynagradzania, możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Finansowym
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ARiMR/DF/47/24
Stanowisko pracy ds. weryfikacji dokumentów płatniczych PROW
Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba/1 etat - umowa o pracę
Oferujemy:
- przejrzyste zasady wynagradzania,
- możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- pracę w największej agencji płatniczej w Europie.
Główne obowiązki:
- Przeprowadzanie kontroli formalnej dokumentów płatniczych i dokumentów korygujących dotyczących przekazywania środków pomocowych na rzecz beneficjentów w ramach PROW 2014-2020 oraz PS WPR 2023-2027 (EFRROW),
- Przyjmowanie do realizacji dokumentów płatniczych i dokumentów korygujących,
- Uzgadnianie Arkusza zleceń płatności,
- Wstrzymywanie realizacji płatności na wniosek jednostek autoryzujących oraz obsługa wstrzymanych dokumentów płatniczych i korygujących.
- Sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe na realizacje płatności na rzecz beneficjentów w ramach PS WPR 2023-2027 (EFRROW),
- Opiniowanie projektów zmian regulacji prawnych dotyczących zakresu działalności Wydziału,
- Współudział w przygotowaniu aktualizacji procedur prognozowania i dokonywania płatności w ramach PROW 2014-2020 oraz PS WPR 2023-2027 (EFRROW) jak również w przygotowaniu modyfikacji funkcjonalności finansowo-księgowego systemu informatycznego wspierającego obsługę płatności ww Programów,
- Przygotowywanie dokumentacji podczas kontroli przeprowadzanych w Agencji przez Departament Audytu i Kontroli, oraz przedstawicieli Najwyższej Izby Kontroli, Ministerstwa Finansów i Europejskiego Trybunału Obrachunkowego w zakresie działalności Wydziału,
- Przygotowywanie oraz przekazywanie do archiwum zakładowego dokumentów z zakresu dokonywania płatności w ramach programów obsługiwanych przez Wydział.
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie wyższe; preferowany kierunek wykształcenia: finanse i bankowość, rachunkowość, ekonomia, administracja publiczna lub inne pokrewne;
- Udokumentowany co najmniej roczny staż pracy;
- Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o rachunkowości;
- Doświadczenie w pracy w sektorze bankowym.
Wymagania pożądane:
- Komunikatywność,
- Umiejętność analitycznego myślenia i logicznego formułowania myśli oraz umiejetność pracy w zespole,
- Samodzielność, dokładność, terminowość i sprawna organizacja czasu pracy.