Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa powstała w 1994 r. w celu wspierania rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich. Jesteśmy największą Agencją płatniczą w Europie. Zajmujemy się wdrażaniem instrumentów współfinansowanych z budżetu Unii Europejskiej oraz udzielamy pomocy ze środków krajowych. Zatrudniamy ponad 11 tys pracowników w całej Polsce. Naszym pracownikom oferujemy stałe zatrudnienie, przejrzyste zasady wynagradzania, możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Bezpieczeństwa
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: RiMR/DB/63/23
Stanowisko pracy ds. polityki bezpieczeństwa i analizy ryzyka
Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba/1 etat umowa o pracę
Oferujemy:
- przejrzyste zasady wynagradzania,
- możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- pracę w największej agencji płatniczej w Europie.
Główne obowiązki:
- prowadzenie systematycznych ocen ryzyka przetwarzania danych osobowych,
- rekomendowanie działań w zakresie zgłaszanych incydentów i naruszeń dotyczących ochrony danych osobowych,
- opiniowanie zastosowanych zabezpieczeń/środków technicznych oraz ocena ich wykorzystania przy przetwarzaniu danych osobowych,
- prowadzenie analiz, zestawień na potrzeby Zespołu Inspektora Ochrony Danych,
- przygotowywanie niezbędnej dokumentacji, w tym raportów i zestawień, oraz obsługa narzędzi informatycznych wspomagających procesy ochrony danych osobowych,
- przygotowywanie projektów dokumentów wyznaczających zasady ochrony i przetwarzania danych osobowych oraz standaryzacja poziomu bezpieczeństwa tych zasobów poprzez określanie wymogów dla zabezpieczeń stosowanych w systemie teleinformatycznym, urządzeniach i elektronicznych nośnikach informacji oraz określanie wymogów dla zabezpieczeń wobec danych osobowych przetwarzanych poza systemem teleinformatycznym,
- opiniowanie wewnętrznych i zewnętrznych aktów prawnych, projektów umów (w tym umów powierzenia przetwarzania danych osobowych) i porozumień w zakresie zgodności z RODO ze szczególnym uwzględnieniem zastosowanych środków technicznych,
- prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony i przetwarzania danych osobowych.
Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe,
- udokumentowany co najmniej roczny staż pracy,
- znajomość przepisów RODO i przepisów krajowych o ochronie danych osobowych oraz wiedza praktyczna w tym zakresie,
- znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności bardzo dobra z znajomość Microsoft Excel),
- umiejętność swobodnego wyrażania myśli w mowie i piśmie,
- umiejętność analitycznego myślenia i pracy w zespole.
Wymagania pożądane:
- doświadczenie zawodowe związane z wdrożeniem i funkcjonowaniem RODO, w szczególności w podmiocie publicznym,
- kursy, szkolenia, certyfikaty z obszaru bezpieczeństwa informacji, analizy ryzyka, ochrony danych osobowych i studia podyplomowe z zakresu ochrony danych osobowych lub bezpieczeństwa informacji
- umiejętność i gotowość do pracy z aktami prawnymi i tekstami specjalistycznymi, a także do ich analizowania i interpretowania,
- praca na podobnym stanowisku.
- znajomość zagadnień z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego.