BAUKRANE Budownictwo to ogólnopolski dostawca rozwiązań technologii systemów szalunkowych (deskowań), systemów BHP, rusztowań, żurawi górno i dolno-obrotowych, ogrodzeń budowlanych, kontenerów a także akcesoriów do robót żelbetowych. Jedną z nadrzędnych wartości firmy jest rozwój, na który wpływa ciągła obserwacja i wsłuchiwanie się w potrzeby rynku budowlanego oraz dialog z naszymi Klientami.
BAUKRANE jako producent własnych systemów szalunkowych dostarcza nowoczesne i innowacyjne rozwiązania opracowane przez zespół najlepszych polskich inżynierów.
Oferta BAUKRANE jest unikatowa w skali całego kraju. Jako jedyna firma na rynku BAUKRANE może zaproponować obecnym i potencjalnym Klientom innowacyjną usługę polegającą na równoczesnym ofertowaniu żurawi wieżowych oraz nowoczesnych systemów szalunkowych w połączeniu z systemami BHP, rusztowaniami oraz zabezpieczeniem placu budowy w postaci kontenerów i ogrodzeń. To bezapelacyjnie fenomen w branży budowlanej i wartość jakiej nie oferuje żadna inna firma.
Zakres obowiązków:
- aktywny udział w tworzeniu i realizowaniu planów sprzedażowych,
- opieka nad atrakcyjnością i aktualnością oferty w sklepie internetowym,
- wystawianie i aktualizowanie aukcji na portalach aukcyjnych i platformach sprzedażowych
- obsługa kont m.in. na Allegro, Ebay, Alibaba, Arena, Amazon, etc.,
- udział w rozwoju platformy e-commerce oraz wdrożeniach nowych rozwiązań (strony www, sklep internetowy itp.),
- tworzenie opisów produktów na potrzeby sklepu internetowego i portali aukcyjnych,
- wykonywanie i obróbka zdjęć produktów,
- dbanie o widoczność marki firmy w Internecie,
- Analiza i monitorowanie rynku oraz aktywności klientów,
- zwiększenie efektywności sprzedaży internetowej,
- monitoring działań konkurencji,
- bieżąca obsługa procesów sprzedaży w systemie ERP Microsoft NAV,
- współpraca z zespołem marketingowym i handlowym,
- ścisła współpraca z innymi działami w firmie.
Oczekiwania:
- minimum rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku, w pracach administracyjno-biurowych, mile widziane w działach sprzedaży, logistyki, BOK,
- praktyczna znajomość takich platform sprzedażowych jak Allegro, Ebay oraz Alibaba
- doświadczenie w obsłudze e-sklepów
- mile widziana znajomość programów graficznych Corel, Canva
- mile widziana znajomość narzędzi analitycznych (Tradewatch, Google Analytics)
- podstawowa umiejętność obróbki zdjęć
- umiejętność współpracy w zespole,
- gotowości do podejmowania nowych wyzwań,
- samodzielności w realizacji zadań i bardzo dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
- wsparcie ze strony bezpośredniego przełożonego i pozostałej części zespołu,
- samodzielnej i stałej pracę w stabilnej firmie,
- możliwości rozwoju zawodowego,
- wynagrodzenia adekwatne do posiadanych umiejętności,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego,
- przyjazne warunki pracy w otwartym zespole,
- pakiet benefitów (karta MultiSport, dodatkowe ubezpieczenie PZU).