Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik ds. informacji naukowo-technicznej​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 500 zł brutto/mies.
    11 godz.
    Zakres obowiązków: odbieranie korespondencji i kierowanie jej do właściwych komórek organizacyjnych, prowadzenie ewidencji i obsługa dokumentów w Zakładzie, obsługa systemu do obiegu dokumentów i archiwizacji (ODA), gromadzenie, przechowywanie, przetwarzanie materiałów...
  • Specjalistka / Specjalista ds. majątku

    PKO Bank Polski   Wrocław, Robotnicza 42    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:będziesz zajmować się zadaniami związanymi z gospodarowaniem składnikami majątkowymi (tj. środki trwałe, drobny inwentarz oraz składniki niskocenne) oraz obiegiem dokumentów związanych z tym procesem, korzystasz z aplikacji GSM,znakujesz składniki,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. dydaktyki

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za zaplanowanie, przygotowanie i realizację całorocznego procesu dydaktycznego dla pracowników i doktorantów oraz za obsługę administracyjną komisji programowych i Wydziałowej Komisji ds. Jakości...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi studentów

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    3 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę administracyjną studiów w języku polskim i angielskim. Osoba będzie zatrudniona na umowę na czas zastępstwa. Zakres obowiązków: całokształt prac administracyjnych związany z prowadzeniem studiów w języku angielskim...
  • HubSpot CRM Manager

    SMARTLUNCH S.A.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   14 000 - 17 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    3 dni
    Zadania: Nadzór nad wdrożeniem HubSpot w strukturach firmy, w tym koordynacja działań i monitorowanie postępów. Ścisła współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży w celu zwiększenia wydajności i zaangażowania klientów. Projektowanie i automatyzacja procesów w HubSpot, z...
  • Referent ds. Administracyjnych - Pracownik sekretariatu

    MIRBUD S.A.   Jawor, ul. Wiejska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska: obsługa administracyjna biura, rejestrowanie, opisywanie i rozliczanie faktur, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja i archiwizacja poczty, dbanie o prawidłowy i terminowy przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy, przygotowywanie raportów...
  • Referent / Referentka ds. obsługi sekretariatu i social mediów

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację zadań związanych z obsługą sekretariatu Wydziału oraz obsługą social mediów w ramach działalności wydziałowej. Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu Dziekana Wydziału, organizacja...
  • Manager Systemu CRM HubSpot

    SMARTLUNCH S.A.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   14 000 - 17 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    8 dni
    Zadania: Implementacja i zarządzanie systemem HubSpot CRM. Współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży w celu optymalizacji wydajności. Automatyzacja i optymalizacja procesów CRM. Zarządzanie integracjami i aktualizacjami systemowymi. Monitorowanie danych i zarządzanie bazami danych.
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Referent / Specjalista ds. archiwum i ds. osobowych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do obowiązków pracownika będzie należało m.in.: prowadzenie archiwum zakładowego, w tym w szczególności: współpraca z prowadzącymi sprawy w komórkach organizacyjnych w zakresie prawidłowego przygotowania dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego, przyjmowanie akt z komórek...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Specjalista ds. Administracyjnych Dolnośląskie
Specjalista Działu Rozliczeń Zużycia Ciepła i Wody z językiem duńskim

Specjalista Działu Rozliczeń Zużycia Ciepła i Wody z językiem duńskim

Minol ZENNER Sp. z.o.o.
dolnośląskie
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
1155 dni temu

Grupa Kapitałowa Minol Zenner jest producentem oraz dystrybutorem urządzeń pomiarowych takich jak: podzielniki kosztów, wodomierze i liczniki ciepła.

 

Jako wiodący światowy eksporter elastycznych rozwiązań w zakresie rozliczania indywidualnych kosztów ogrzewania i wody zatrudnia 4200 pracowników w ponad 40 krajach, posiadając swoje oddziały oraz partnerów handlowych na całym świecie.

Wraz z przejęciem firmy Brunata International w Kopenhadze Grupa Minol Zenner stała się trzecim co do wielkości przedsiębiorstwem w swojej branży.

 

Polska spółka Minol Zenner sp. z o.o. zatrudnia ponad 400 pracowników i jest od 30 lat uznanym partnerem branży mieszkaniowej na polskim rynku.

 

Do naszej centrali w Łodzi poszukujemy:

Specjalista Działu Rozliczeń Zużycia Ciepła i Wody z językiem duńskim
Miejsce pracy: woj. dolnośląskie

Opis stanowiska:

  • sporządzanie rozliczeń kosztów zużycia ciepła i wody,
  • wprowadzanie danych do systemu,
  • kontrola poprawności i kompletności wprowadzanych danych,
  • analiza kosztów zużycia ciepła i wody,
  • prowadzenie korespondencji oraz kontakt telefoniczny w j. duńskim.

Oczekiwania:

  • ukończone studia wyższe lub studenci ostatnich lat studiów (mile widziane finanse lub ekonomia),
  • dobra znajomość języka duńskiego,
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
  • znajomość środowiska Windows i MS Office (zwłaszcza Excel),
  • umiejętność myślenia analitycznego,
  • sumienność, dokładność, uporządkowanie w działaniu,
  • zaangażowanie i samodzielność.

Oferujemy:

  • możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym),
  • kompleksowe szkolenie przygotowujące do wykonywania pracy (nie wymagamy doświadczenia),
  • codzienny kontakt z jez. duńskim,
  • elastyczny czas pracy (rozpoczęcie pracy 6:15 – 8:30),
  • atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowania do wypoczynku i świąt),
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego dla Ciebie i Twoich bliskich,
  • bezpłatne i regularne kursy językowe,
  • spotkania integracyjne zespołów i całej firmy,
  • świetna lokalizacja biura,
  • dofinansowanie do okularów,
  • dofinansowanie karty Multisport,
  • nagrody jubileuszowe,
  • przyjazną atmosferę w pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Pracownik ds. informacji naukowo-technicznej​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 500 zł brutto/mies.
    11 godz.
    Zakres obowiązków: odbieranie korespondencji i kierowanie jej do właściwych komórek organizacyjnych, prowadzenie ewidencji i obsługa dokumentów w Zakładzie, obsługa systemu do obiegu dokumentów i archiwizacji (ODA), gromadzenie, przechowywanie, przetwarzanie materiałów...
  • Specjalistka / Specjalista ds. majątku

    PKO Bank Polski   Wrocław, Robotnicza 42    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:będziesz zajmować się zadaniami związanymi z gospodarowaniem składnikami majątkowymi (tj. środki trwałe, drobny inwentarz oraz składniki niskocenne) oraz obiegiem dokumentów związanych z tym procesem, korzystasz z aplikacji GSM,znakujesz składniki,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. dydaktyki

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za zaplanowanie, przygotowanie i realizację całorocznego procesu dydaktycznego dla pracowników i doktorantów oraz za obsługę administracyjną komisji programowych i Wydziałowej Komisji ds. Jakości...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi studentów

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    3 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę administracyjną studiów w języku polskim i angielskim. Osoba będzie zatrudniona na umowę na czas zastępstwa. Zakres obowiązków: całokształt prac administracyjnych związany z prowadzeniem studiów w języku angielskim...
  • HubSpot CRM Manager

    SMARTLUNCH S.A.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   14 000 - 17 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    3 dni
    Zadania: Nadzór nad wdrożeniem HubSpot w strukturach firmy, w tym koordynacja działań i monitorowanie postępów. Ścisła współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży w celu zwiększenia wydajności i zaangażowania klientów. Projektowanie i automatyzacja procesów w HubSpot, z...
  • Referent ds. Administracyjnych - Pracownik sekretariatu

    MIRBUD S.A.   Jawor, ul. Wiejska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska: obsługa administracyjna biura, rejestrowanie, opisywanie i rozliczanie faktur, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja i archiwizacja poczty, dbanie o prawidłowy i terminowy przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy, przygotowywanie raportów...
  • Referent / Referentka ds. obsługi sekretariatu i social mediów

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację zadań związanych z obsługą sekretariatu Wydziału oraz obsługą social mediów w ramach działalności wydziałowej. Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu Dziekana Wydziału, organizacja...
  • Manager Systemu CRM HubSpot

    SMARTLUNCH S.A.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   14 000 - 17 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    8 dni
    Zadania: Implementacja i zarządzanie systemem HubSpot CRM. Współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży w celu optymalizacji wydajności. Automatyzacja i optymalizacja procesów CRM. Zarządzanie integracjami i aktualizacjami systemowymi. Monitorowanie danych i zarządzanie bazami danych.
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Referent / Specjalista ds. archiwum i ds. osobowych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do obowiązków pracownika będzie należało m.in.: prowadzenie archiwum zakładowego, w tym w szczególności: współpraca z prowadzącymi sprawy w komórkach organizacyjnych w zakresie prawidłowego przygotowania dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego, przyjmowanie akt z komórek...