Ogłoszenie numer: 8467029, z dnia 2023-08-18
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu jest nowoczesną, profesjonalną, darzoną zaufaniem, regionalną instytucją finansów publicznych zaangażowaną w politykę rozwoju regionu, prowadzącą szeroką współpracę z zainteresowanymi instytucjami, podmiotami i osobami fizycznymi. Poprzez współfinansowanie działań i inwestycji na rzecz ochrony środowiska, jest podmiotem wspierającym ochronę środowiska, jako czynnika wzmacniającego i stabilizującego rozwój Wielkopolski.
Misja WFOŚiGW w Poznaniu brzmi: skutecznie wspieramy działania na rzecz środowiska ze szczególnym uwzględnieniem zasad zrównoważonego rozwoju.
Specjalista Działu Ochrony Powietrza, Powierzchni Ziemi i Gospodarki Wodnej
Miejsce pracy: Poznań, ul. Szczepanowskiego 15A
Opis stanowiska
- Udzielanie zainteresowanym podmiotom informacji na temat realizowanych przez WFOSIGW w Poznaniu programów,
- Ocena wniosków zgodnie z zapisami Regulaminów naborów,
- Analiza dokumentów wymaganych do podjęcia przez Zarząd lub Radę Nadzorczą decyzji o przyznaniu pomocy finansowej,
- Weryfikacja planowanych efektów rzeczowych i ekologicznych przedsięwzięć finansowanych przez Fundusz,
- Weryfikacja możliwości ustanowienia proponowanych zabezpieczeń umów,
- Przygotowywanie informacji niezbędnych do podjęcia przez Zarząd decyzji o przyznaniu pomocy finansowej, w tym list złożonych wniosków oraz ich bieżąca aktualizacja,
- Przygotowanie umów cywilnoprawnych oraz aneksów do umów, dotyczących przyznania pomocy finansowej,
- Przygotowywanie wniosków o przeprowadzenie kontroli przedsięwzięć,
- Współpraca i opracowywanie projektów dokumentów związanych z realizacją zadań Funduszu,
- Współpraca z innymi instytucjami w zakresie udzielania pomocy finansowej,
- Opracowywanie analiz i informacji w zakresie problematyki i zadań przypisanych działowi,
- Archiwizacja dokumentów w zakresie realizowanym przez dział.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe,
- Minimum trzy letni staż pracy ogółem,
- Biegła znajomość obsługi komputera, w tym oprogramowania MS Office, w szczególności MS Excel.
Wymagania dodatkowe (pożądane) związane ze stanowiskiem
- Preferowane wykształcenie z zakresu nauk przyrodniczych lub studia podyplomowe (kursy) w zakresie OZE lub Funduszy Unijnych, efektywności energetycznej, termomodernizacji budynków,
- Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe związane z finansowaniem lub realizacją inwestycji z zakresu ochrony środowiska,
- Znajomość przepisów w zakresie ochrony środowiska, budownictwa, energetyki, pomocy publicznej, zamówień publicznych,
- Doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z realizacją projektów dofinansowanych ze środków publicznych krajowych i/lub zagranicznych,
- Dokładność, komunikatywność,
- Umiejętność analitycznego myślenia i pracy w zespole,
- Samodzielność i dobra organizacja pracy własnej.
Wymagane dokumenty
- CV oraz list motywacyjny (zawierające koniecznie: imię i nazwisko, nazwa miejscowości, w której kandydat zamieszkuje, dane kontaktowe oraz informacje potwierdzające spełnienie wymogów kwalifikacyjnych),
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- Własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie:
„Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych zgodnie z wymogami art. 400 m ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2022.2556 ze zmianami)”
Dodatkowe informacje
- dokumenty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego), nie zawierające numeru ogłoszenia nie będą rozpatrywane;
- kontaktować będziemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne;
- kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie spotkania;