Miejsce pracy: Warszawa, Katowice, Lublin, Poznań
Nr ref.: CEN/253/10/2017
Główne zadania:
•przyjmowanie oraz rejestrowanie telefonicznych zgłoszeń awarii lub potrzeb związanych ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT. Udzielanie informacji o aktualnym statusie zgłoszenia lub występujących nieprawidłowościach w eksploatacji systemów informatycznych zgodnie z posiadaną wiedzą i uprawnieniami
•w miarę możliwości i posiadanych kompetencji udzielanie natychmiastowej pomocy lub jeśli nie jest to możliwe klasyfikowanie przyjmowanych zgłoszeń i przekazywanie ich z odpowiednią kategoryzacją do dalszej obsługi
•świadczenie zdalnego wsparcia bezpośrednio na stacjach roboczych użytkowników zgodnie z kompetencjami zespołu
•przekazywanie, a następnie monitorowanie, ew. eskalowanie i kompletowanie zgłoszeń których obsługa wymaga udziału specjalistów II lub III linii
•współpraca z podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi informatyczne na rzecz Banku w zakresie realizacji lub koordynacji obsługi zgłoszeń wykonywanych na zlecenie użytkownika
•zgłaszanie wykrytych zagrożeń, błędów i nieprawidłowości w systemach IT
•udział w pracach zespołów problemowych
Oczekujemy:
•wykształcenia wyższego informatycznego (studenci ostatniego roku)
•umiejętności analitycznych
•wiedzy technicznej z zakresu komunikacji
•łatwości nawiązywania kontaktów i zdolności organizacyjnych
•odporności na sytuacje stresowe
•umiejętności pracy samodzielnej i zespołowej,
•silnej motywacji w dążeniu do wyznaczonych celów, zaangażowania w pracę i samodzielności oraz wysokiej kultury osobistej.
Oferujemy:
•umowę o pracę
•kontakt z najnowocześniejszymi technologiami
•atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
•profesjonalny system szkoleń
•doskonałą atmosferę pracy w profesjonalnym i ambitnym zespole
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.