Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Twój zakres obowiązków pozyskiwanie nowych Klientów (z działań akwizycyjnych oraz spośród bazy leadów), tworzenie i prezentacja ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych, realizacja celów sprzedaży i marketingu, tworzenie i prowadzenie kampanii Google Ads, Facebook Ads,...
  • Specjalista ds. Marketingu (Kosmetyki)

    "VENITA"Fabryka Kosmetyków sp.z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wdrożenie nowych produktów na rynek oraz za ich sukces rynkowy, Monitorowanie rynku, działań konkurencji oraz trendów konsumenckich, Kreowanie nowych produktów oraz zarządzanie wybraną częścią portfolio produktowego, Koordynowanie procesu...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Zarządzania Znakami Towarowymi

POLPHARMA S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
3604 dni temu
Jesteśmy liderem polskiego rynku farmaceutycznego. Intensywnie budujemy swoją pozycję na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, Azji Centralnej i Kaukazu. Odniesiony sukces przekładamy na dalszy rozwój i inwestycje w pracowników. Kierujemy się zasadami odpowiedzialności społecznej oraz mottem "Ludzie pomagają Ludziom". Chcemy oferować lekarzom, farmaceutom oraz pacjentom serwis o najwyższej jakości, a dla pracowników być najlepiej ocenianym miejscem pracy.

W chwili obecnej poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko:

Specjalista ds. Zarządzania Znakami Towarowymi
Miejsce pracy: Warszawa

Główne zadania osoby zatrudnionej:

  • Analiza baz danych w celu stworzenia strategii namingowej (tworzenia nazw) dla konkretnych produktów
  • Tworzenie propozycji nazw produktów w oparciu o wypracowaną strategię
  • Przeprowadzenie całego procesu tworzenia i zatwierdzania znaku towarowego, w tym konsultacje propozycji ze wszystkimi organami biorącymi udział w tym procesie, zgodnie z procedurą namingową (w tym z rynkami międzynarodowymi)
  • Bieżąca współpraca z agencjami brandingowymi w Polsce i za granicą
  • Odpowiadanie na bieżące zapytania, dotyczące znaków towarowych (Wewnętrzne Działy Organizacji, przedstawicielstwa zagraniczne)
  • Przygotowywanie analiz i raportów
  • Przygotowanie resume z dostępnych raportów

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy w organizacji
  • Umiejętność korzystania i przetwarzania baz danych
  • Zdolności analityczne
  • Biegła znajomość MS Office (Excel oraz PowerPoint)
  • Język angielski na poziomie bardzo dobrym w mowie i piśmie – warunek konieczny.
  • Język rosyjski na poziomie co najmniej podstawowym
  • Umiejętność pracy projektowej, wielozadaniowość
  • Umiejętność współpracy w międzynarodowym zespole projektowym
  • Wysokie umiejętności analizy i interpretacji danych
  • Skrupulatność, rzetelność, duża samodzielność
  • Kreatywność, zdolności organizacyjne i interpersonalne (otwartość, asertywność, umiejętność negocjacji)

Osobie zatrudnionej oferujemy:

  • Współtworzenie sukcesu nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmy farmaceutycznej
  • Pracę na umowę zlecenie
  • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego



Na zgłoszeniu prosimy załączyć klauzulę o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ust. Nr 133 poz. 883".
Zapewniamy pełną dyskrecję, jednocześnie informujemy, że kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, a niewykorzystanych ofert nie odsyłamy.
 

Poznaj

POLPHARMA S.A.

Odważnie wybiegamy w przyszłość, co sprawia, że jesteśmy czołowym zawodnikiem w obszarze farmacji. Nasz cel - dbanie o zdrowie - realizujemy dzięki wspólnemu działaniu wszystkich naszych zespołów od Produkcji po Sprzedaż. Możesz zostać częścią jednego z nich.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Twój zakres obowiązków pozyskiwanie nowych Klientów (z działań akwizycyjnych oraz spośród bazy leadów), tworzenie i prezentacja ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych, realizacja celów sprzedaży i marketingu, tworzenie i prowadzenie kampanii Google Ads, Facebook Ads,...
  • Specjalista ds. Marketingu (Kosmetyki)

    "VENITA"Fabryka Kosmetyków sp.z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wdrożenie nowych produktów na rynek oraz za ich sukces rynkowy, Monitorowanie rynku, działań konkurencji oraz trendów konsumenckich, Kreowanie nowych produktów oraz zarządzanie wybraną częścią portfolio produktowego, Koordynowanie procesu...