Kredyt Inkaso S.A. to polska firma o zasięgu międzynarodowym, zajmująca się zarządzaniem wierzytelnościami na rynkach finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. Od wielu lat jeden z liderów na rodzimym rynku obrotu wierzytelnościami. W zakresie swojej działalności współpracuje z czołowymi bankami, firmami ubezpieczeniowymi oraz podmiotami świadczącymi usługi telekomunikacyjne. Spółka posiada kadrę wyposażoną w niezbędną wiedzę i umiejętności, potencjał ekonomiczny i techniczny oraz narzędzia i środki niezbędne, do jak najlepszego wykonywania powierzonych obowiązków. Grupa Kapitałowa Kredyt Inkaso, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukuje pracowników o dużym doświadczeniu zawodowym, jak również osób młodych, energicznych, optymistycznie nastawionych do wyzwań w dynamicznie zmieniającym się środowisku finansowym.
Spółka obecnie poszukuje pracowników na stanowisko:
Wierzytelnościami i Rozliczeń
- kontakty ze zbywcami wierzytelności oraz zleceniodawcami usług windykacyjnych – komunikacja w przedmiocie realizacji zapisów umów, ustaleń oraz rozliczeń bieżących
- działania związane z rozliczeniami z podmiotami trzecimi, w tym z funduszami sekurytyzacyjnymi zewnętrznymi jak również działającymi wewnątrz Grupy Kapitałowej Kredy Inkaso
- udział w opracowaniu założeń i implementacji strategii likwidacji portfeli wierzytelności w odniesieniu do treści zawartych umów cesji z wierzycielami pierwotnymi oraz umów z zakresu zarządzania portfelami na rzecz podmiotów zewnętrznych
- współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi – w tym zlecenia i monitoring wykonania procesów/czynności/zadań w ramach likwidacji portfela wierzytelności
- realizowanie wyznaczonych celów miesięcznych/kwartalnych
- sporządzanie raportów okresowych w zakresie podejmowanych działań
- wykształcenie wyższe (preferowane: prawo, ekonomia, rachunkowość i finanse, kierunki pokrewne)
- dobra znajomość zagadnień z zakresu procesu dochodzenia spłaty należności
- wiedza z zakresu rodzajów produktów bankowych oraz podstawowych produktów telekomunikacyjnych oraz struktury wierzytelności tego typu
- dobrze rozwinięte umiejętności analityczne i organizacyjne
- komunikatywność, kreatywność, samodzielność w działaniu
- umiejętność działania pod silną presją czasu
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, w szczególności MS Excel)
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym oraz czynne prawo jazdy kat. B będą dodatkowymi atutami
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji
- możliwość rozwoju zawodowego
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę u solidnego i wiarygodnego pracodawcy
- możliwość korzystania ze świadczeń dodatkowych – w tym z prywatnego pakietu opieki medycznej