Kredyt Inkaso S.A. to polska firma o zasięgu międzynarodowym, zajmująca się zarządzaniem wierzytelnościami na rynkach finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. Od wielu lat jeden z liderów na rodzimym rynku obrotu wierzytelnościami. W zakresie swojej działalności współpracuje z czołowymi bankami, firmami ubezpieczeniowymi oraz podmiotami świadczącymi usługi telekomunikacyjne. Spółka posiada kadrę wyposażoną w niezbędną wiedzę i umiejętności, potencjał ekonomiczny i techniczny oraz narzędzia i środki niezbędne, do jak najlepszego wykonywania powierzonych obowiązków. Grupa Kapitałowa Kredyt Inkaso, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukuje pracowników o dużym doświadczeniu zawodowym, jak również osób młodych, energicznych, optymistycznie nastawionych do wyzwań w dynamicznie zmieniającym się środowisku finansowym.
Spółka obecnie poszukuje pracowników na stanowisko:
Wierzytelnościami i Rozliczeń
-
kontakty ze zbywcami wierzytelności oraz zleceniodawcami usług windykacyjnych – komunikacja w przedmiocie realizacji zapisów umów, ustaleń oraz rozliczeń bieżących
-
działania związane z rozliczeniami z podmiotami trzecimi, w tym z funduszami sekurytyzacyjnymi zewnętrznymi, jak również działającymi wewnątrz Grupy Kapitałowej Kredy Inkaso
-
udział w opracowaniu założeń i implementacji strategii likwidacji portfeli wierzytelności w odniesieniu do treści zawartych umów cesji z wierzycielami pierwotnymi oraz umów z zakresu zarządzania portfelami na rzecz podmiotów zewnętrznych
-
współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi – w tym zlecenia i monitoring wykonania procesów/czynności/zadań w ramach likwidacji portfela wierzytelności
-
realizowanie wyznaczonych celów miesięcznych/kwartalnych
-
sporządzanie raportów okresowych w zakresie podejmowanych działań
-
wykształcenie wyższe (preferowane: prawo, ekonomia, rachunkowość i finanse, kierunki pokrewne)
-
dobra znajomość zagadnień z zakresu procesu dochodzenia spłaty należności
-
wiedza z zakresu rodzajów produktów bankowych, podstawowych produktów telekomunikacyjnych oraz struktury wierzytelności tego typu
-
dobrze rozwinięte umiejętności analityczne i organizacyjne
-
komunikatywność, kreatywność, samodzielność w działaniu
-
umiejętność działania pod silną presją czasu
-
bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, w szczególności MS Excel)
-
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym oraz czynne prawo jazdy kat. B będą dodatkowymi atutami
-
pełną wyzwań prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji
-
możliwość rozwoju zawodowego
-
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę u solidnego i wiarygodnego pracodawcy
-
możliwość korzystania ze świadczeń dodatkowych – w tym z prywatnego pakietu opieki medycznej