Specjalista ds. Zarządzania Ryzykiem
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: Cen/2019/363
Czy wiesz, że Bank Pekao SA…
Został założony w 1929 roku i jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. To lider segmentu Private Banking oraz wiodący bank korporacyjny, w którym niemal co druga firma w Polsce prowadzi swój rachunek. Bank, obsługuje także ponad 5,5 mln Klientów detalicznych. W ramach grupy kapitałowej działa kilkanaście spółek będących liderami w zakresie działalności maklerskiej, leasingu, faktoringu i inwestycji finansowych.Jako pierwszy udostępnił w Polsce bankomat, wydał pierwszą kartę kredytową, uruchomił biuro maklerskie, zastosował w praktyce biometrię w bankowości a także wprowadził, jako pierwszy kartę wielowalutową i płatności HCE. Od 1998 roku obecny jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie - notowany w ramach indeksu WIG20.
Zatrudnia blisko 15 tys. pracowników i jest jednym z większych pracodawców w Polsce. Kolejny rok z rzędu otrzymał tytuł Top Employer. To prestiżowe wyróżnienie dla najlepszych pracodawców na rynku.
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
- wykształcenie wyższe; preferowane kierunki ekonomiczne, matematyka, ekonometria, finanse, rachunkowość,
- min. 3-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania ryzykiem (finansowym, operacyjnym lub kredytowym);
- znajomość regulacji z zakresu zarządzania ryzykiem w instytucji finansowej (pakiet CRR/CRD IV)
- dobra znajomość języka angielskiego;
- zaawansowana znajomość Pakietu MS Office, w szczególności programu Excel.
Z naszej strony możesz liczyć na:
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
- Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy
- Możliwość pracy zdalnej
- Przyjazną atmosferę w pracy
W naszym zespole będziesz odpowiadać za:
Osoba zatrudniona na Stanowisku ds. zarządzania ryzykiem w Domu Maklerskim odpowiedzialna będzie za organizację i prowadzenie skutecznego systemu zarządzania ryzykiem w Domu Maklerskim zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności:
- opracowywanie i wdrażanie mechanizmów, procesów i procedur z zakresu systemu zarządzania ryzykiem,
- identyfikację i ocenę istotności ryzyka,
- obliczanie bieżących poziomów miar narażenia na ryzyko w działalności Domu Maklerskiego,
- kontrolę ryzyka poprzez ustanawianie dla ryzyk istotnych limitów i wartości ostrzegawczych oraz monitorowanie działań zabezpieczających,
- raportowanie informacji na temat rodzajów ryzyka i wielkości ryzyka w odniesieniu do przyjętych limitów,
- opracowywanie sprawozdań z funkcjonowania systemu zarządzaia ryzykiem w zakresie działalności maklerskiej Domu Maklerskiego w ramach kompleksowej,
- sprawozdawczości systemu zarządzania ryzykiem w Banku,
- współpracę z właściwymi jednostkami organizacyjnymi Banku w zakresie nadzoru, monitorowania i raportowania systemu zarządzania ryzykiem.
Analizujemy każdą aplikację.
Jednak skontaktujemy się tylko z wybrnymi osobami.
Jednak skontaktujemy się tylko z wybrnymi osobami.