- Koordynacja projektów w zakresie rozwoju i budowy sieci mobilnej, współpraca z Klientami wewnętrznymi jak i zewnętrznymi
- Współtworzenie rekomendacji dla zarządzanych projektów m.in. związanych z zapewnieniem narzędzi i zasobów do budowy sieci etc.
- Wsparcie dla klientów wewnętrznych, w tym w zakresie raportowania (o rozwoju sieci, o usterkach/naprawach etc.)
- Posiadasz wykształcenie wyższe
- Posiadasz wysokie kompetencje analityczne oraz zdolności formułowania wniosków, przedstawiania swoich rekomendacji do optymalizacji procesów/projektów
- Bardzo dobrze znasz pakiet MS Office (znajomość MS Excel oraz Power Point na poziomie średniozaawansowanym)
- Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Potrafisz i lubisz pracować w zespole
- Angażujesz się w to, co robisz i jesteś proaktywna/y w działaniu
- Jesteś osobą dokładną, skrupulatną i efektywnie zarządzasz czasem pracy
- Twoja znajomość języka angielskiego jest na poziomie min. B2
- Przetwarzania baz danych
- Koordynowania działań operacyjnych związanych z wdrażaniem zmian w systemach raportowych
- Umowa o pracę
- Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
- Praca hybrydowa (office + home office)
- Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, Tidal) oraz zniżki pracownicze
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. karty sportowe, vouchery)
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Dodatkowy benefit świąteczny
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.