mLeasing w ciągu ostatnich dwóch lat dwukrotnie podwoił portfel klientów
detalicznych, który wciąż się rozwija. Powadzony jest szereg projektów, które
podnoszą efektywność pracy oraz konkurencyjność firmy.
W chwili obecnej w firmie tworzona jest strategia dla spółki, której jednym z
efektów będzie usystematyzowana lista projektów strategicznych i operacyjnych.
W związku z powyższym oraz chęcią stworzenia centrum kompetencji
dotyczących metodyki zarządzania projektami podjęta została decyzja
o powołaniu nowego stanowiska w strukturze mLeasing odpowiedzialnego
za zarządzanie programami i projektami.
Zadaniem PMO będzie wspieranie Zarządu mLeasing, zespołów projektowych, koordynacja i planowanie prac, wydawanie merytorycznych rekomendacji.
Osoba na tym stanowisku będzie bardzo blisko współpracowała z Top Managementem mLeasing, Liderami prowadzonych projektów oraz Zespołami zarządzania projektami mBanku.
Zakres odpowiedzialności:
- uaktualnianie metodyki, narzędzi i utrzymywanie biura projektów dla mLeasing
- zarządzanie i koordynacja interdyscyplinarnego portfela projektów w mLeasing
- cykliczna sprawozdawczość finansowa i rozliczenia międzyokresowe
- aktualizacja statusu wykorzystania zasobów oraz prognoz
- koordynacja współpracy z Grupą mBank oraz w ramach spółki w zakresie:
- komunikacji i informacji sprawozdawczej
- uwspólniania metodyki zarządzania projektami w Grupie mBank
- szkoleń oraz kaskadowania wiedzy PMO w ramach spółki
- uaktualnianie, zarządzanie i monitoring systemu miar efektywności projektów (na etapie wyboru projektów do realizacji, w trakcie prowadzenia projektu oraz monitoring wyników po zakończonym projekcie)
- zapewnienie jakości otrzymanych danych wejściowych w oparciu o wewnętrzne standardy
- w miarę potrzeby identyfikowanie, zgłaszanie lub eskalacja ryzyk w projektach
- przygotowywanie okresowych analiz, raportów i prezentacji o postępach w realizacji projektów
- koordynowanie prac strategicznych komitetów dla portfela projektów
Wymagania:
- doświadczenie pracy w zakresie realizacji projektów biznesowo-informatycznych oraz wdrożeniowych lub odpowiedzialności za prowadzenie biura programów i projektów
- doświadczenie pracy zdobyte w firmie doradczej jest dodatkowym atutem
- ugruntowany warsztat zarządzania projektami; potwierdzenie profesjonalnymi certyfikatami w zakresie Project Management (np. SCRUM, Agile, Lean 6 Sigma lub/i inne) jest mile widziane
- wiedza z zakresu finansów przedsiębiorstw
- znajomość aplikacji pakietu MS Office (w szczególności Power Point), Share Point oraz Visio
- znajomość j. angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
- otwartość, umiejętność komunikacji z osobami piastującymi różne poziomy stanowisk oraz nawiązywania długofalowych relacji
- odpowiedzialność, zaangażowanie w powierzone zadania, skuteczność w realizowaniu postawionych celów
- pasja do pracy oraz ciekawe hobby realizowane w wolnych chwilach
Nasza propozycja:
- zatrudnienie w oparciu umowy o pracę w jednej ze spółek Grupy mBanku – mLeasing Sp. z o.o.
- samodzielne oraz strategiczne stanowisko, pełne możliwości i wyzwań zawodowych
- możliwość współpracy z Top Managementem mLeasing
- możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia nowym kompetencji
- przyjazna i inspirująca atmosfera pracy, z poszanowaniem idei work life balance