W Vectrze nie jesteśmy tylko firmą – jesteśmy dynamiczną siłą napędzającą przyszłość telekomunikacji. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i zaangażowaniu w innowacje, ugruntowaliśmy naszą pozycję lidera rynku. Nasza branża rozwija się szybko, wymagając ciągłego doskonalenia i świeżych pomysłów. Zapraszamy młode talenty, aby rozwijały się razem z nami.
Specjalista ds. zarządzania ofertą
Miejsce pracy: Gdynia
Twoje zadania:
- Opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej (abonenckiej i IT), zapewnienie sprawnej współpracy z poszczególnymi zespołami w firmie.
- Analiza rynku i danych konkurencji, dostarczanie informacji wspierających decyzje biznesowe.
- Raportowanie wyników oferty, przygotowywanie analiz skuteczności ofert.
- Wsparcie operacyjne w zarządzaniu ofertą, obejmujące wdrożenie, modyfikacje i wycofanie ofert.
- Optymalizacja procesów ofertowych, dążenie do zwiększenia ich efektywności oraz skuteczności.
Nasze oczekiwania:
- Umiejętności analityczne, umożliwiające wnioskowanie z danych i wspieranie decyzji biznesowych.
- Znajomość pakietu Office w tym: Excel, Word, PowerPoint.
- Zdolności komunikacyjne umożliwiająca efektywną współpracę z różnymi działami firmy.
- Zdolności organizacyjne, pozwalające na zarządzanie czasem, priorytetyzację zadań i pracę pod presją.
- Umiejętność skupienie się na celach, inicjatywa, zdolność adaptacji do zmian i analityczne myślenie.
Oferujemy:
- Prace w rozwijającej się organizacji.
- Zespół pełen pasji.
- Wynagrodzenie adekwatne do Twoich osiągnięć.
- Dofinasowanie do karty Multisport.
- Atrakcyjna Oferta Pracownicza oraz preferencyjne zakupy u naszych Partnerów.
- Praca w pięknej lokalizacji blisko morza oraz komunikacji miejskiej.
Poznaj
VECTRA S.A.
Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom naszych Klientów, zostaliśmy pierwszym, pod względem liczby abonentów, operatorem telewizji kablowej w Polsce.