Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: SM/10/2015
- Zadania związane z nabywaniem, obciążaniem, zbywaniem i zamianą praw do nieruchomości.
- Przygotowywanie umów dot. dzierżawy oraz najmu majątku.
- Prowadzenie rejestrów i ewidencji w zakresie spraw związanych z zarządzaniem majątkiem trwałym.
- Obsługa wniosków likwidacyjnych, obsługa opłat.
- Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki: administracja, prawo, ekonomia, techniczno-budowlane.
- Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Znajomość przepisów z zakresu gospodarki nieruchomościami.
- Znajomość pakietu MS Office.
- Komunikatywność, dokładność, rzetelność.
- Dobra organizacja pracy własnej.
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową.
- Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego.