Najnowsze oferty pracy

  • E-commerce Manager

    Wawel SA   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Współtworzenie i odpowiedzialność za kreowanie, wdrażanie i optymalizowanie strategii rozwoju kanału sprzedaży online firmy Wawel poprzez sklep online i marketplace’y Opracowanie i kontrola kalendarza promocyjnego dla zarządzanego obszaru kanału e-commerce Kontrola...
  • Specjalista ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
  • Brand Manager

    ER Group   Gdańsk    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 13 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    5 dni
    Przyszły zakres obowiązków: Kreowanie i utrzymanie spójnego wizerunku marki (w wybranej grupie produktowej) Definiowanie i zarządzanie strategią komunikacji marki Przygotowywanie harmonogramu działań marketingowych Zarządzanie komunikacją marki z konsumentami (poprzez social media, strony...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Kujawsko-pomorskie Toruń Category Manager Toruń
Specjalista ds. Zarządzania Kategorią

Specjalista ds. Zarządzania Kategorią

Grupa Neuca
Toruń
praca stacjonarna
1423 dni temu

Jesteśmy jedną z największych firm w Polsce, rozwijającą się jednocześnie w kilku kluczowych obszarach rynku zdrowia. Daje to naszym pracownikom wyjątkowe możliwości tworzenia innowacyjnych rozwiązań.

 

Aktualnie do naszego zespołu w ramach Grupy NEUCA poszukujemy kandydata na stanowisko:

Specjalista ds. Zarządzania Kategorią
Miejsce pracy: Toruń
Region: kujawsko-pomorskie
Numer referencyjny: SZK/10/2020/T

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • organizację promocji i planowanie działań marketingowych,
  • monitorowanie i analizę trendów rynkowych dla podległych kategorii produktowych,
  • sporządzanie analiz dotyczących rentowności podległych kategorii produktowych,
  • współpracę z innymi działami firmy w ramach realizacji przyjętej strategii produktowej,
  • budowanie i utrzymywanie relacji z dostawcami.

Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego (mile widziane zarządzanie i marketing, ekonomia, matematyka, biologia),
  • wysoko rozwiniętych zdolności analitycznych,
  • bardzo dobrej, praktycznej znajomości pakietu MS Office - w szczególności Excel,
  • bardzo dobrej organizacji pracy,
  • dokładności i terminowości,
  • doskonale rozwiniętych umiejętności interpersonalnych,
  • umiejętności pracy pod presją czasu i celu.

Mile widziane:

  • znajomość obsługi programu SAP,
  • znajomość języka angielskiego.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w firmie działającej w wielu obszarach rynku ochrony zdrowia,
  • szansę na rozwój i pogłębianie wiedzy,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • możliwość skorzystania z pakietu benefitów pozapłacowych:
    -  ZDROWIE (m.in. opieka zdrowotna, karta sportowa),
    -  BEZPIECZEŃSTWO (m.in. ubezpieczenie na życie, bezpłatne porady prawne),
    -  FINANSE (m.in. pakiet inwestycyjny),
    -  RODZINA (m.in. płatny dzień wolny na urodziny dziecka do ukończenia 12 roku życia).
 

Poznaj

Grupa Neuca

NEUCA to grupa powiązanych ze sobą kapitałowo firm, oferujących szereg usług i produktów na rynku zdrowia w Polsce. Główne obszary działalności to hurtowa sprzedaż farmaceutyków do aptek, nowoczesny serwis logistyczny, usługi marketingowe i reklamowe dla rynku farmaceutycznego, własne programy partnerskie dla aptek niezależnych, usługi IT dla aptek, jak również własne produkty farmaceutyczne. W ramach Grupy Kapitałowej funkcjonuje kilkanaście spółek zależnych, zatrudniających w sumie około 4,5 tysiąca pracowników. Siedzibą centrali firmy jest Toruń. W dwóch programach partnerskich dla aptek („Świat Zdrowia” i „Apteki Dobrych Cen”) uczestniczy ponad 2,8 tysiąca placówek. Grupa jest liderem hurtowej sprzedaży leków, z 30-proc. udziałem (dane na koniec 3 kw. 2011 roku.) Każdego dnia NEUCA dociera do 9 tysięcy aptek w Polsce. NEUCA powstała w 1990 roku jako TORFARM SA. W 2004 roku spółka zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Począwszy od 2005 roku firma stała się najbardziej aktywnym i skutecznym podmiotem w procesie konsolidacji polskiego rynku hurtu farmaceutycznego, osiągając w nim ponad 20-procentowy udział w ciągu zaledwie trzech lat. Dopełnieniem działań konsolidacyjnych było przyłączenie do Grupy w połowie 2009 roku firmy Prosper, co pozwoliło powiększyć udział w rynku o kolejne 10%.

Podobne oferty

  • E-commerce Manager

    Wawel SA   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Współtworzenie i odpowiedzialność za kreowanie, wdrażanie i optymalizowanie strategii rozwoju kanału sprzedaży online firmy Wawel poprzez sklep online i marketplace’y Opracowanie i kontrola kalendarza promocyjnego dla zarządzanego obszaru kanału e-commerce Kontrola...
  • Specjalista ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
  • Brand Manager

    ER Group   Gdańsk    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 13 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    5 dni
    Przyszły zakres obowiązków: Kreowanie i utrzymanie spójnego wizerunku marki (w wybranej grupie produktowej) Definiowanie i zarządzanie strategią komunikacji marki Przygotowywanie harmonogramu działań marketingowych Zarządzanie komunikacją marki z konsumentami (poprzez social media, strony...