Pełnienie roli SLM - Service Level Menadżera poprzez bieżącą współpracę ze Spółkami w zakresie świadczonych Usług ICT, a w szczególności:
- identyfikacja i dokumentacja potrzeb zmian w zakresie świadczonych Usług ICT,
- bieżące wsparcie Spółek w zakresie realizacji Umów SLA,
- bieżąca obsługa eskalacji w zakresie świadczonych Usług ICT – prowadzenie rejestru eskalacji,
- przygotowywanie raportów SLA dla Spółek GK PGE,
- aktualizacja i udostępnianie Spółkom Katalogu Usług ICT i Kart Usług Biznesowych,
- nadzór nad procesem podpisywania nowych Umów SLA i ich aktualizacji wraz z dokumentacją towarzyszącą (aneksy i protokoły zmian, cennik),
- cykliczne przeglądy Umów SLA,
- udział w projektach rozwojowych w celu określenia zakresu nowych Usług/Funkcjonalności powstałych w wyniku zakończenia projektów (definiowanie SLR – Service Level Requirments),
- udział w definiowaniu Kart Usług Biznesowych (KUB) dla nowych Funkcjonalności/ modyfikacja istniejących KUB we współpracy z klientem,
- cykliczne przeglądy Usług ICT z Właścicielami Funkcjonalności w Departamentach,
- obsługa procesów w systemie do zarządzania potrzebami biznesowymi WEBCON.
- wykształcenie wyższe lub średnie w trakcie studiów (kierunki techniczne, informatyczne, ekonomiczne),
- co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w obszarze współpracy z Klientem wewnętrznym lub zewnętrznym,
- praktyczna znajomość procesów zarządzania usługami IT,
- znajomość metodyki ITIL, innych metodyk z obszaru zarządzania usługami i umiejętność jej praktycznego zastosowania,
- biegła znajomość pakietu MS Office,
- zdolności analityczne i umiejętność przygotowywania raportów,
- bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i odpowiedzialność,
- umiejętność budowania pozytywnych relacji oraz współpracy w zespole,
- łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktu z klientem.
- certyfikat ITIL 3 lub 4 na poziomie Foundation.
- umowa o pracę,
- system premiowy,
- liczne świadczenia z ZFŚS,
- dostęp do najnowszych technologii,
- pracę w zróżnicowanych zespołach, otwartych i nastawionych na rozwój.
Poznaj
PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.
Grupa Kapitałowa PGE jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego. Gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Stale się zmieniamy, by realizować nasze strategiczne cele, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jesteśmy liderem transformacji energetycznej w Polsce. PGE S.A. to spółka dominująca Grupy Kapitałowej PGE. Odpowiada za zarządzanie Grupą, zapewnia koordynację działań i wytycza strategiczne kierunki. Zapraszamy do współpracy – razem budujmy przyszłość polskiej energetyki.