Firma Berendsen Textile Service Sp. z o.o. jest liderem na europejskim rynku w zakresie wynajmu i serwisu odzieży roboczej, mat podłogowych oraz urządzeń higienicznych. Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:
- Wspieranie strategii produktowej firmy w zapewnieniu odpowiedniej jakości produktów,
- Dbanie o przestrzeganie procedur zarządzania jakością w obszarze produktowym,
- Aktywny udział przy rozwiązywaniu problemów jakościowych,
- Zarządzanie reklamacjami klienckimi,
- Prowadzenie dokumentacji technicznej i nadzór nad jej aktualnością zgodnie z obowiązującymi procedurami i normami,
- Wdrażanie usprawnień, 'kaizenów' oraz innych procesów ciągłego doskonalenia w obszarze produktowym,
- Doradztwo z zakresu obowiązujących przepisów i norm dotyczących Środków Ochrony Indywidualnej oraz przeprowadzanie szkoleń z w/w obszarów,
- Wsparcie innych Działów w spotkaniach z klientami,
- Współpraca z Działem Produktu i Dostawcami w zakresie między innymi ustalania specyfikacji, norm jakościowych.
- Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki związane z zarządzaniem jakością,
- Minimum 4 letnie doświadczenie w pracy związanej z zarządzaniem jakością produktów, usług lub zarządzaniem produktem w dużych firmach produkcyjnych,
- Doświadczenie w rozpatrywaniu reklamacji produktów,
- Doświadczenie w kontakcie z klientami z zakresu doradztwa i rozwiązywania reklamacji,
- Doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji technicznych, tworzeniu procedur i specyfikacji, usprawnianiu procesów,
- Znajomość Systemów Zarządzania Jakością, norm ISO,
- Dobra znajomość MS Excel, na poziomie umożliwiającym skuteczną analizę dużej ilości danych,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikację,
- Prawo jazdy kat. B,
- Gotowość do nauki, poszerzania wiedzy,
- Samodzielność, asertywność,
- Odpowiedzialność, umiejętność znajdowania rozwiązań.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w dynamicznym otoczeniu w międzynarodowej firmie,
- Możliwość współpracy z doświadczoną kadrą kierowniczą przy realizacji projektów biznesowych,
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego oraz udziału w grupowych projektach i profesjonalnych szkoleniach,
- Prywatną opiekę medyczną,
- Pakiet socjalny,
- Dofinansowania do pakietu sportowego,
- Możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia,
- Odpowiednie narzędzia pracy.
Poznaj
Elis Polska
Dlaczego warto?
Zapewniamy naszym Klientom możliwość korzystania z wielu produktów na zasadzie wynajmu, eliminując konieczność ich kupowania. Nasze produkty są projektowane i modernizowane w celu zapewnienia najwyższej jakości i trwałości.
W Elis największą siłą są pracownicy. Zwracamy szczególną uwagę na ich dobre samopoczucie, szkolenia i rozwój osobisty. Nasza polityka kadrowa opiera się na czterech filarach: pozyskaniu talentów, zapewnianiu im rozwoju, szkoleniu oraz ich dalszemu rozwijaniu. W Elis dbamy o to, aby każdy pracownik mógł realizować się w Grupie zgodnie ze swoimi umiejętnościami, potrzebami szkoleniowymi i ambicjami. Stawiamy na wzajemny szacunek, zaufanie i zaangażowanie. Oferujemy naszym pracownikom perspektywę kariery w profesjonalnej, międzynarodowej organizacji.
Proces rekrutacji
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Propozycja współpracy