W T-Mobile wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami. Dlatego T-Mobile gwarantuje miejsce pracy, w którym zmiana oznacza szansę na postęp i innowacje. Miejsce wzajemnej inspiracji i niezwykłych wyzwań. Zapraszamy do współpracy!
Nasze oczekiwania:
- Orientacja na potrzeby Klienta
- Znajomość rynku telekomunikacyjnego z nastawieniem na rozwiązania optymalizujące obsługę Klienta
- Dobre zrozumienie istoty procesów biznesowych
- Zdolność analitycznego myślenia
- Postawa zorientowana na osiąganie wyników, współpracę, dzielenie się wiedzą z innymi oraz proaktywne poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań
- Umiejętności planowania pracy i monitorowania realizacji celów
- Silna motywacja do pracy i angażowanie się w wykonywane obowiązki
- Nastawienie na rozwój i doskonalenie umiejętności
- Samodzielność w działaniu
- Dodatkowym atutem będzie: znajomość procesów obsługi Klienta i sprzedaży, ofert i produktów T-Mobile
Opis stanowiska pracy:
- Wsparcie realizacji celów Departamentu Sprzedaży RP
- Prowadzenie monitoringu interakcji z Klientami kanałów sprzedaży Dep. B2C (bieżącego, kierunkowego, selektywnego, procesowego)
- Koordynacja programu jakościowo - sprzedażowego dla placówek fizycznych T-Mobile Polska
- Analiza biznesowa i rekomendowanie usprawnień w monitorowanych obszarach w zakresie podnoszenia efektywności jakościowej, procesowej i sprzedażowej
- Inicjowanie, wspieranie i prowadzenie działań korygujących, naprawczych i doskonalących obsługę Klienta
- Współpraca z innymi jednostkami w celu zapewnienia realizacji założonych efektów biznesowych
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.