Firma księgarska działająca na rynku od 20 lat. Posiada w swojej sieci 22 księgarń. Ma kontakty ze wszystkimi wiodącymi wydawnictwami i dystrybutorami w kraju.
SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA I SPRZEDAŻY W SKLEPIE INTERNETOWYM
Miejsce pracy: Rzeszów
Zadania:
- Zarządzanie sklepem internetowym - kreowanie i rozwój
- Kontrola produktów w porównywarkach cenowych
- Aktualizacja stanów magazynowych i cen
- Obsługa zamówień i wysyłek
Wymagania:
- Wiedza w zakresie prowadzenia sklepu internetowego w stopniu zaawansowanym - mile widziana znajomość sklepu OSC Gold.
- Znajomość praw rządzących sprzedażą internetową.
- Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania i kreatywnego myślenia w rozwoju sklepu na różnych płaszczyznach.
- Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.
- Wykształcenie wyższe.
Oferujemy:
- interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku księgarskim
- dajemy szansę na rozwój i szkolenia branżowe
- pracę na pełny etat i stabilne zatrudnienie
- atrakcyjne warunki wynagrodzenia