Park-M to lider w branży architektury krajobrazu i zagospodarowania terenów zieleni. Projektujemy i realizujemy zadania inwestycyjne w oparciu o ekologię i zasady zrównoważonego rozwoju w zakresie architektury krajobrazu, zieleni, budownictwa kubaturowego oraz infrastruktury.
Kilkanaście lat doświadczenia, stały zespół specjalistów, wszechstronna, bogata i zróżnicowana oferta oraz profesjonalne i innowacyjne zaplecze sprzętowe sprawiają, że Park-M jest zaufanym partnerem dla najbardziej wymagających Klientów.
Zrealizowaliśmy wiele prestiżowych inwestycji w Polsce i jesteśmy obecni na rynkach zagranicznych.
Park-M jest członkiem wielu prestiżowych organizacji m.in. European Landscape Contractors Association, Zawiązku Szkółkarzy Polskich i Międzynarodowego Towarzystwa Uprawy i Ochrony Drzew.
Jeżeli jesteś osobą kreatywną i ambitną, dyspozycyjną, chętną do podejmowania nowych wyzwań to zapraszamy do złożenia dokumentów aplikacyjnych na stanowisko:
-
pozyskiwanie informacji nt. warunków zakupu i dostaw materiałów, służących do opracowania ofert inwestycyjnych
-
sporządzanie zapytań ofertowych, negocjowanie warunków zakupu i dostaw
-
składanie zamówień i uczestnictwo w procesie sporządzania umów
-
zapewnienie zaopatrzenia w materiały i usługi na potrzeby realizowanych kontraktów oraz koordynowanie ich dostaw
-
weryfikacja i zatwierdzanie dokumentacji związanej z zaopatrzeniem kontraktów
-
wyższego wykształcenia: technicznego lub ekonomicznego
-
doświadczenia:
- w zakupach i sprzedaży materiałów i usług
- w negocjowaniu i sporządzaniu umów handlowych
- w handlu międzynarodowym -
wiedzy nt. funkcjonowania rynku potencjalnych dostawców w branżach: budowlanej lub/i ogrodniczej lub/i szkółkarskiej lub/i usług komunalnych
-
umiejętności współpracy z wykonawstwem przy realizacji zaopatrzenia na potrzeby kontraktów budowlanych
-
znajomości procesu zakupowego
-
umiejętności stosowania narzędzi informatycznych dla pozyskiwania informacji handlowych
-
wiedzy o uwarunkowaniach prawnych oraz ekonomicznych, związanych z zawieraniem i realizacją umów
-
znajomości obsługi pakietu MS Office i systemów ERP
-
bardzo dobrej organizacji pracy własnej
-
umiejętności pracy w zespole, nawiązywania i podtrzymywania relacji
-
zdolności negocjacyjnych, dyspozycyjności, elastyczności w działaniu
-
znajomości j. obcego w mowie i piśmie: j. angielski lub/i j. rosyjski
-
prawo jazdy kat. B
doświadczenie w pracy w dziale zaopatrzenia
-
stabilną i atrakcyjną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
uczestnictwo w ciekawych projektach
-
wyjątkową atmosferę pracy