kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
2 dni
Co Cię czeka! Zarządzanie wsparciem krajowych i ogólnoeuropejskich projektów zakupowych (przetargi, optymalizacja kosztów, zrównoważony rozwój, ulepszenia procesów itp.), aktywna praca w naszym globalnym zespole ds. zakupów. Budowanie skutecznych relacji z interesariuszami oraz zapewnienie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Główne obowiązki: realizacja zakupów na potrzeby Uczelni w oparciu o przepisy Ustawy prawo zamówień publicznych oraz na podstawie regulacji wewnętrznych uniwersytetu, prowadzenie dokumentacji zakupowej i rejestrów zamówień, rzetelny opis dokumentów, bieżąca współpraca z pracownikami...
Czym będziesz się zajmować? Organizowanie postępowań ofertowych i wybór dostawców, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wewnętrznymi regulacjami i założeniami. Przygotowywanie umów zakupowych i nadzór nad ich prawidłową realizacją. Ścisła współpraca z klientem wewnętrznym w...
Twój zakres obowiązków: opracowywanie planów zaopatrzenia oraz dbałość o właściwe zabezpieczenie materiałowe produkcji monitorowanie i kontrola realizacji zamówień zakupu kontakt z dostawcami składanie zleceń transportowych analiza stosowanych metod zaopatrzenia
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Do Głównych Obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Realizacja bieżących zamówień firmy; Dbanie o terminowość dostaw; Łatwość w nawiązywaniu kontaktów z dostawcami oraz umiejętność negocjacji cen; Dobra organizacja pracy; Prowadzenie bezpośredniej sprzedaży...
Twoje obowiązki: Realizacja wybranych procesów zakupowych w ramach zarządzanej kategorii - obszar materiałów technicznych i usług specjalistycznych (części zamienne do maszyn, narzędzia, oprzyrządowanie itp.). Tworzenie zapytań ofertowych i negocjowanie warunków dostaw oraz zakupów w...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 godz.
Poszukujemy osoby na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Zakupów, która będzie odpowiedzialna za prowadzenie procesów zakupowych oraz współpracę z dostawcami. Główne obowiązki: Przygotowywanie i przeprowadzanie procedur zakupowych zgodnie z obowiązującymi standardami i politykami...
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę pełny etat
4 godz.
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: samodzielne prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków, w tym sporządzanie pism procesowych, projektów decyzji, także na etapie postępowań...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Będziesz odpowiedzialny/a za: realizację procesów zakupowych; poszukiwanie i wybór dostawców; negocjacje handlowe; monitorowanie stanów magazynowych; analizę rynku; zapewnienie zgodności z umowami; weryfikację i ocena dostawców; koordynację procesów logistycznych; zarządzanie...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies; Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
Specjalista ds. Zaopatrzenia - Procurement Specialist
Specjalista ds. Zaopatrzenia - Procurement Specialist
Midroc Rodoverken Production Sp. z o.o.
kujawsko-pomorskie, Gródek
specjalista (mid)
umowa o pracę
praca stacjonarna
1116 dni temu
Jesteśmy liderem w dziedzinie rozwiązań z materiałów stalowych dla przemysłu. Specjalizujemy się w budowie zbiorników wielkopojemnościowych (ze stali nierdzewnej, magazynowych, ciśnieniowych, LNG), budowie rurociągów technologicznych, projektowaniu i instalacji akumulatorów ciepła. Jako członek grupy MIDROC EUROPE AB oferujemy interesującą i rozwojową pracę w stabilnym i prestiżowym otoczeniu.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Zaopatrzenia - Procurement Specialist
Miejsce pracy: Gródek
Zakres odpowiedzialności:
Prognozowanie i planowanie zakupów
Zarządzanie bazą dostawców firmy
Prowadzenie negocjacji zakupowych
Bieżący monitoring stanów magazynowych i zapotrzebowania na materiały, podzespoły i media
Realizacja procesu zakupu materiałów, usług, narzędzi
Monitorowanie terminowości realizacji zamówień
Odpowiedzialność za dokumentację zakupową
Ścisła współpraca z działami: przygotowania produkcji, produkcji i finansowym
Kontrola dostaw pod względem zgodności z fakturami i dokumentami dostaw
Oczekiwania:
Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
Wykształcenie wyższe (preferowane z obszaru logistyki)
Umiejętność budowania długotrwałych relacji biznesowych
Doświadczenie w branży technicznej będzie dodatkowym atutem
Umiejętność prowadzenia negocjacji
Znajomość j. angielskiego na poziomie minimum B1/B2 (warunek konieczny – raportowanie do centrali firmy w Szwecji)
Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
Przyjazną, nieformalną atmosferę w zespole nastawionym na współpracę
Pracę w międzynarodowym środowisku w firmie o szwedzkich korzeniach
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
2 dni
Co Cię czeka! Zarządzanie wsparciem krajowych i ogólnoeuropejskich projektów zakupowych (przetargi, optymalizacja kosztów, zrównoważony rozwój, ulepszenia procesów itp.), aktywna praca w naszym globalnym zespole ds. zakupów. Budowanie skutecznych relacji z interesariuszami oraz zapewnienie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Główne obowiązki: realizacja zakupów na potrzeby Uczelni w oparciu o przepisy Ustawy prawo zamówień publicznych oraz na podstawie regulacji wewnętrznych uniwersytetu, prowadzenie dokumentacji zakupowej i rejestrów zamówień, rzetelny opis dokumentów, bieżąca współpraca z pracownikami...
Czym będziesz się zajmować? Organizowanie postępowań ofertowych i wybór dostawców, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wewnętrznymi regulacjami i założeniami. Przygotowywanie umów zakupowych i nadzór nad ich prawidłową realizacją. Ścisła współpraca z klientem wewnętrznym w...
Twój zakres obowiązków: opracowywanie planów zaopatrzenia oraz dbałość o właściwe zabezpieczenie materiałowe produkcji monitorowanie i kontrola realizacji zamówień zakupu kontakt z dostawcami składanie zleceń transportowych analiza stosowanych metod zaopatrzenia
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Do Głównych Obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Realizacja bieżących zamówień firmy; Dbanie o terminowość dostaw; Łatwość w nawiązywaniu kontaktów z dostawcami oraz umiejętność negocjacji cen; Dobra organizacja pracy; Prowadzenie bezpośredniej sprzedaży...
Twoje obowiązki: Realizacja wybranych procesów zakupowych w ramach zarządzanej kategorii - obszar materiałów technicznych i usług specjalistycznych (części zamienne do maszyn, narzędzia, oprzyrządowanie itp.). Tworzenie zapytań ofertowych i negocjowanie warunków dostaw oraz zakupów w...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 godz.
Poszukujemy osoby na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Zakupów, która będzie odpowiedzialna za prowadzenie procesów zakupowych oraz współpracę z dostawcami. Główne obowiązki: Przygotowywanie i przeprowadzanie procedur zakupowych zgodnie z obowiązującymi standardami i politykami...
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę pełny etat
4 godz.
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: samodzielne prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków, w tym sporządzanie pism procesowych, projektów decyzji, także na etapie postępowań...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Będziesz odpowiedzialny/a za: realizację procesów zakupowych; poszukiwanie i wybór dostawców; negocjacje handlowe; monitorowanie stanów magazynowych; analizę rynku; zapewnienie zgodności z umowami; weryfikację i ocena dostawców; koordynację procesów logistycznych; zarządzanie...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies; Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...