Firma Sel Energy z Wrocławia to wykonawca Instalacji Elektrycznych i Słaboprądowych w Obiektach Przemysłowych i Obiektach Użyteczności Publicznej.
Specjalista ds. zaopatrzenia (magazynier)
Miejsce pracy: Wrocław
Zadania:
- realizowanie procesu zakupowego (od momentu otrzymania zapotrzebowania, poprzez tworzenie i wysyłkę zamówień, po obsługę reklamacji) we współpracy z klientami wewnętrznymi zgodnie z obowiązującymi standardami
- praca na dedykowanym systemie zakupowym
- bieżąca współpraca z dostawcami, dbałość o wzorowe relacje biznesowe
- wyjaśnianie ewentualnych niezgodności w rozliczeniach
- monitorowanie terminowości dostaw oraz wdrażanie działań zapobiegawczych i korygujących – wykonywanie bieżących analiz oraz uczestnictwo w audytach
- monitorowanie oraz optymalizacja kosztów w ramach wybranych kategorii
- współtworzenie i ulepszanie procesów w obszarze zakupów
Oczekujemy:
- umiejętności szybkiego pozyskiwania danych i ich analizy
- umiejętności poruszania się po bazach danych
- swobodnego posługiwania się programem MS Excel
- umiejętności priorytetyzacji zadań
- umiejętność rozwiązywania problemów
- wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych, sumienności i odpowiedzialności
- posiadania prawo jazdy kat. B.
- doświadczenie w pracy w dziale zakupów będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (jesteśmy również otwarci na inne formy zatrudnienia np. B2B)
- pracę w rozwijającej się w firmie w branży elektrycznej
- wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy oraz możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach stacjonarnych, on-line oraz programach rozwojowych
- dofinansowanie do benefitu MultiSport
- atrakcyjne wynagrodzenie
- przyjazną atmosferę w zespole nastawionym na współpracę,
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez liczne kursy i szkolenia,
- niezbędne narzędzia pracy