Małopolska Uczelnia Państwowa im. rtm. W. Pileckiego w Oświęcimiu powstała w lipcu 2005r. Jej utworzenie było wspólną inicjatywą władz samorządowych powiatu oświęcimskiego, województwa małopolskiego i miasta Oświęcim. Patronat nad oświęcimską Uczelnią Wyższą objął Uniwersytet Jagielloński. Uczelnia kształci na studiach magisterskich, inżynierskich i licencjackich. Wszystkie kierunki studiów mają profil praktyczny.
Podstawowe obowiązki:
- Zapewnienie prawidłowości stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisów wykonawczych do ustawy oraz przepisów wewnętrznych.
- Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
- Obsługa publikatorów BZP i platformy zakupowej.
- Sporządzanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
- Udział w pracach komisji przetargowych i odwoławczych.
- Monitorowanie zmian stanu prawnego oraz gromadzenie i analiza orzecznictwa w zakresie zamówień publicznych.
- Bieżące wspieranie komórek organizacyjnych poprzez pomoc w zakresie stosowania przepisów o zamówieniach publicznych, w szczególności przez wydawanie opinii w zakresie trybu postępowania, uzgadnianie projektów umów i zmian umów oraz projektów innych dokumentów.
- Proponowanie rozstrzygnięć zaistniałych kwestii spornych i problemów w stosowaniu przepisów o zamówieniach publicznych.
- Opracowywanie projektów umów w zakresie udzielenia zamówień publicznych.
- Koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawieraniem umów.
- Opracowywanie dokumentacji dotyczących zasad przeprowadzania zamówień publicznych.
- Opracowywanie planów i sprawozdań rocznych.
- Wykonywanie obowiązków służbowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wykształcenie, doświadczenie:
- preferowane wykształcenie wyższe.
- minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2-letnie doświadczenie w zamówieniach publicznych.
Wymagania/ Umiejętności Obligatoryjne:
- Znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, o finansach publicznych.
- Umiejętność wykorzystywania przepisów w praktyce.
- Umiejętność analitycznego myślenia i podejmowania decyzji.
- Umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej.
- Biegła obsługa komputera (pakiet MS Office).
- Samodzielność, staranność i dokładność w działaniu oraz dotrzymywanie ustalonych terminów.
- Poszerzanie wiedzy i rozwoju umiejętności.
Wymagania/ Umiejętności Fakultatywne:
- Doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych.
- Znajomość języka angielskiego – stopień B1.
Wymagane dokumenty:
- Życiorys i list motywacyjny.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, szkolenia, kursy i inne umiejętności.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych – załącznik nr 1.
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych ( fakultatywnie) – załącznik nr 2.
- Podpisana klauzula RODO – załącznik nr 3.
Do pobrania:
Komplet dokumentów należy złożyć w Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu, ul. Kolbego 8, pok. 1.13 Kancelaria Ogólna Uczelni , Budynek Collegium Primum, w terminie od 08 marca 2023 r. do 20 marca 2023 r. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do dnia 31 marca 2023 r.
Informacje uzupełniające:
- Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do MUP Oświęcimiu po upływie terminu wskazanego powyżej nie będą rozpatrywane.
- Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów, zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o terminie których zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
- Informacja o wynikach naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej MUP Oświęcim.
- Zastrzega się możliwość odwołania naboru bez podania przyczyn.
- MUP Oświęcim, nie zwraca dokumentów aplikacyjnych złożonych w procesie niniejszej rekrutacji.