Instytut Badawczy Leśnictwa w Sękocinie Starym
ogłasza konkurs na stanowisko
Specjalista ds. zamówień publicznych w projekcie LIFE+
Miejsce pracy: Sękocin
Konkurs przeprowadzany w związku z realizacją projektu Life+ pt. „PL Kompleksowy monitoring dynamiki drzewostanów Puszczy Białowieskiej z wykorzystaniem danych teledetekcyjnych"
Zakres obowiązków:
- prowadzenie i wykonywanie zadań związanych z zamówieniami usług, robót i dostaw w Projekcie, w tym podlegającymi ustawie Prawo Zamówień Publicznych (w szczególności: przygotowywanie i prowadzenie postępowań, przygotowywanie projektów umów, udział w planowaniu zamówień publicznych, przygotowywanie dokumentów przetargowych, zbieranie ofert, ewidencja zakupów, prowadzenie dokumentacji i korespondencji związanej z zamówieniami, udział w posiedzeniach komisji przetargowych) zgodnie z przepisami prawa, umowami na dofinasowanie Projektu z Komisją Europejską i Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Postanowieniami Wspólnymi 2013 i wewnętrznymi uregulowaniami Pracodawcy,
- monitorowanie zamieszczanych ogłoszeń w BIP i umieszczanie ogłoszeń na portalu www.ibles.pl oraz stronie projektu,
- przygotowywanie zestawień i raportów oraz zapewnienie właściwej ewidencji i archiwizacji dokumentacji przetargowej, w tym zapytań ofertowych, wniosków, ofert, zleceń oraz innej dokumentacji związanej z postępowaniem o udzielanie zamówienia publicznego,
- monitorowanie realizacji umów związanych z projektem, w tym udzielonych w wyniku zamówień publicznych, w zakresie poprawności ich realizacji z Prawem Zamówień Publicznych,
- prawidłowe wyspecyfikowanie, nadzór nad realizacją i odbiór Usług i/lub Dostaw realizowanych w ramach projektu, wskazanych przez Kierownika Projektu,
- monitorowanie poprawności realizacji umów związanych z projektem w zakresie ich zapisów formalno-prawnych,
- przygotowywanie dokumentów związanych z zamówieniami na potrzeby sprawozdawczości LIFE+,
- zapewnianie właściwej komunikacji pomiędzy wszystkimi stronami zaangażowanymi w proces ofertowy,
- tworzenie dokumentów i obsługa audytów i/lub kontroli w zakresie powierzonych obowiązków,
- prawidłowe wyspecyfikowanie, nadzór nad realizacją i odbiór Usług i/lub Dostaw realizowanych w ramach projektu, wskazanych przez Kierownika Projektu, w zakresie zgodnym z powierzonymi obowiązkami.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: prawo, administracja, zarządzanie, ekonomia,
- znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych i innych aktów prawnych wymaganych do poprawnego przygotowania ofert przetargowych,
- minimalne 2 letnie doświadczenie w pracy na tym i podobnym stanowisku,
- znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym,
- biegła znajomość pakietu MS Office (Excel, Power Point, Word),
- rzetelność, zaangażowanie i samodzielność,
- umiejętności obsługi urządzeń biurowych,
- umiejętność pracy w zespole.
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy w projekcie LIFE+ na tym lub podobnym stanowisku,
- doświadczenie w leśnictwie lub ochronie przyrody.
Korzyści:
- zatrudnienie na pełen etat,
- umowa o pracę na okres próbny 3 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas określony,
- atrakcyjne warunki pracy,
- przyjazne środowisko pracy,
- dojazd autobusem firmowym do i z Warszawy do Sękocina,
- możliwość skorzystania z dodatkowego pakietu medycznego.