Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA (IGB MAZOVIA) została utworzona na podstawie zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 29 listopada 2010 roku poprzez przekształcenie i połączenie: Gospodarstwa Pomocniczego Warszawa – Bemowo przy Areszcie Śledczym Warszawa Białołęka, Wielobranżowego Gospodarstwa Pomocniczego – Stacji Obsługi Samochodów przy Areszcie Śledczym Warszawa Mokotów oraz Gospodarstwa Pomocniczego Zakładu Produkcyjnego przy Zakładzie Karnym w Sieradzu. IGB Mazovia prowadzi szeroką działalność produkcyjną, usługowo – handlową, projektową i inwestycyjną. Na mocy Zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 9 marca 2019 r. Instytucje Gospodarki Budżetowej podległe Ministerstwu Sprawiedliwości zostały włączone do Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia z siedzibą w Warszawie. Obecnie IGB Mazovia posiada cztery oddziały w: Warszawie, Gdańsku, Rzeszowie, Wołowie.
Poszukujemy kandydatów na poniższe stanowisko:
Zadania na stanowisku pracy:
- sporządzanie dokumentów o udzielenie zamówienia publicznego na potrzeby działu zgodnie z ustawą PZP oraz Zarządzeniami Wewnętrznymi Instytucji,
- sporządzanie i kompletowanie zestawień sprzedaży na potrzeby Działu Finansowo-Księgowego i zamówień publicznych,
- sporządzanie zamówień o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na potrzeby działu zgodnie z obowiązującym zarządzeniem,
- sporządzanie zestawień niezbędnych do analizy bieżącej działalności działu zgodnie z wytycznymi bezpośrednich przełożonych,
- ścisła współpraca z Działem Zamówień Publicznych,
- udzielenie odpowiedzi na zapytania dotyczące przeprowadzonych postępowań,
- udział w spisywaniu składników majątkowych oraz środków pieniężnych w punktach handlowych oraz prowadzenie postępowania wyjaśniającego w przypadku wystąpienia różnic inwentaryzacyjnych,
- zawieranie umów z kontrahentami zgodnie z przeprowadzonymi postępowaniami,
- zgłaszanie nowych rozwiązań i usprawnień celem poprawy warunków pracy,
- egzekwowanie od kontrahentów cen oraz dostarczania towarów zgodnie z umowami,
- kontrola zgodności dokumentów zakupu z zawartymi umowami,
- monitorowanie wykorzystania kwot zgodnie z zawartymi umowami i w czasie odpowiednim przygotowywanie kolejnych postępowań
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie na podobnym stanowisku pracy,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- skrupulatność, sumienność oraz dobra organizacja pracy własnej,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- mile widziane prawo jazdy kat. „b”
Oferujemy:
- pracę od poniedziałku do piątku – 8:00-16:00,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- możliwość zdobywania nowych kwalifikacji,
- dofinansowany pakiet medyczny oraz ZFŚS,
- wynagrodzenie: 4.500 - 5.000 zł brutto