Inter Cars S.A. to największy dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych w Europie Środkowo - Wschodniej. Oferuje najszerszy asortyment części samochodowych.
Poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Nr ref.: 2017-06-26
Opis stanowiska:
- Obsługa zgłoszeń w programie ServiceDesk filii polskich jak i zagranicznych
- Realizowanie oraz koordynacja zamówień ekspresowych składanych przez filię
Od kandydatów oczekujemy:
- Znajomości w mowie i piśmie języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Znajomości pakietu MS Office
- Komunikatywności i dobrej organizacji pracy
- Znajomość SAFO mile widziana
Kandydatom oferujemy:
- Przeszkolenie
- Ciekawą i samodzielną pracę
- Możliwości rozwoju własnych umiejętności
- Dofinansowanie nauki i szkoleń
Poznaj
Grupa Inter Cars
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.
Proces rekrutacji
- Krok Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
- Krok Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
- Krok Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia