Dla prężnie działającej firmy produkcyjnej z branży FMCG do pracy na stałe pilnie poszukujemy samodzielnych i skutecznych w negocjacjach kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Zakupów
Miejsce pracy: Tarnowo Podgórne
Nr ref.: KH15/19PP
Kluczowe zadania to:
- planowanie, organizacja i koordynacja wolumenu zamówień (surowiec, materiały) oraz nadzór nad stanami magazynowymi
- kontrola i optymalizacja zapasów, optymalizacja czasu realizacji zamówienia
- bieżąca organizacja i koordynacja dostaw, nadzór nad ich terminową realizacją z uwzględnieniem planu produkcji
- analiza rynku dostawców: prowadzenie procesu selekcji i doboru nowych dostawców, pozyskiwanie ofert i wycen, analiza warunków oraz poziomu jakości
- prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami, ustalanie warunków współpracy, zawieranie kontraktów zakupowych, nadzór nad realizacją umów i kontraktów (surowce, materiały i opakowania, firmy spedycyjne)
- budowanie trwałych, długofalowych relacji z dostawcami (głównie zagraniczni)
- nadzór nad reklamacjami
- doskonalenie procesów zakupowych, pozwalające redukować koszty materiałów i surowców
- bieżąca współpraca z działem produkcji, sprzedaży oraz magazynem
- akceptacja faktur zakupowych, kontrola zgodności merytorycznej kosztów
- uczestnictwo w projektach usprawnienia łańcucha dostaw
- cykliczne raportowanie wyników pracy do przełożonego (system ERP)
Oczekiwania wobec Kandydatów:
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na samodzielnym stanowisku w obszarze: zakupy/ zaopatrzenie, dystrybucja, łańcuch dostaw
- mile widziane doświadczenie zdobyte w firmie produkcyjnej lub ściśle powiązanej z produkcją
- wykształcenie wyższe
- duże zdolności interpersonalne i negocjacyjne
- praktyczna wiedza z zakresu logistyki dostaw oraz procesów zaopatrzenia
- dobre rozumienie specyfiki zakupu surowców i opakowań
- umiejętność analitycznego myślenia i procesowego spojrzenia na całość zagadnień związanych z zakupami
- dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office + znajomość systemów klasy ERP
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- otwartość na zmiany, kreatywność i inicjatywa
- samodyscyplina, odpowiedzialne podejście do pracy
- skrupulatność i systematyczność w pracy
- prawo jazdy kat. B (czynne)
Nasz Klient oferuje:
- stałą, stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej (umowa o pracę, pełen etat)
- odpowiednie do stanowiska warunki zatrudnienia
- atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. bezpłatny transport do pracy, prywatna opieka medyczna, karta Multisport i wiele innych)
- możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia
- przyjazną i opartą na szacunku atmosferę pracy, inspirującą kadrę menedżerską, możliwość realizacji własnych pomysłów i inicjatyw
Jeśli posiadasz doświadczenie w dziale zakupów, a w pracy z dostawcami stawiasz na najwyższe standardy i jakość, nie zwlekaj z przesłaniem swojego CV - prawdopodobnie poszukujemy Ciebie!
Prosimy o dopisanie numeru referencyjnego KH15/19PP w tytule e-maila.