Jako agencja pracy, szukamy kandydatek/kandydatów do pracy dla dużej firmy usługowej na stanowisku:
Specjalista ds. Zakupów
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Nr Ref.: SPEC/ZAKUP.
Jest to praca od zaraz z możliwością długoterminowej współpracy, w dni robocze od poniedziałku do piątku w pełnym wymiarze godzin. Praca odbywa się w ramach outsourcingu, tzn. pracownik podpisuje umowę z Agencją, a zostaje oddelegowany do pracy u Pracodawcy Użytkownika. Pracodawca ma swoją siedzibę w Warszawie.
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- Prowadzenie negocjacji handlowych i ustalenie najkorzystniejszych warunków współpracy z Dostawcami ;
- Identyfikowanie nowych źródeł zaopatrzenia, poszukiwanie nowych dostawców,
- Przeprowadzanie postępowań zakupowych;
- Współpraca z Dostawcami z danej Domeny zakupowej;
- Planowanie i raportowanie;
- Monitorowanie i analizowanie cen rynkowych produktów i usług, rynku dostawców w danej domenie zakupowej, ocena aktualnych dostawców w celu oszacowania jak najlepszych rozwiązań zakupowych prowadzących do obniżania kosztów;
- Organizacja spotkań z dostawcami.
- Monitorowanie/nadzorowanie jakości usług dostawców, raportowanie do przełożonego w celu zapewnienia terminowości i standardów jakościowych dostaw produktów i usług zgodnie z oczekiwaniami Klienta Wewnętrznego.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia lub telekomunikacja;
- Doświadczenia w zakresie pracy przy organizowaniu procesu zakupowego, wsparcia, koordynacji obiegu dokumentów min. 1 rok;
- Komunikatywność i umiejętności negocjacyjne;
- Dobre umiejętności analityczne;
- Umiejętność oceny faktów i tworzenia rekomendacji;
- Dokładność,systematyczność,
- Dobra znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- Wynagrodzenie: 28,38 zł brutto za każdą przepracowaną godzinę, pracę w znanej międzynarodowej firmie i umowę o pracę.