coffeeheaven to najprężniej rozwijająca się sieć kawiarni w Polsce. Nasz sukces zawdzięczamy niepowtarzalnym i przedsiębiorczym współpracownikom.
Teraz i Ty masz szansę stać się jednym z nas!
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Zakupów i Logistyki
Zadania realizowane na tym stanowisku będą wymagać dużej samodzielności i doświadczenia. Osoba na tym stanowisku uczestniczyć będzie w procesie tworzenia i realizacji efektywnej polityki zakupowej dla CHI Polska S.A. W związku z tym poszukujemy kandydatów, którzy wykazują się zdolnościami analitycznymi oraz umiejętnością planowania.
Osoba zajmująca to stanowisko będzie odpowiedzialna między innymi za:
- Samodzielne prowadzenie projektów (jako lider projektów) zakupowych, w tym identyfikacja potrzeb zakupowych w firmie, wybór i ocena dostawców;
- Organizowanie przetargów we współpracy z działami merytorycznie odpowiedzialnymi za dany obszar działalności firmy;
- Negocjowanie cen oraz warunków współpracy z kooperantami zarówno w Polsce jak i za granicą ;
- Nadzór nad zamówieniami, terminami dostaw, fakturami;
- Stały monitoring rynku w zakresie materiałów, produktów, kooperacji dla optymalizacji dostaw i pojawiających się nowości;
- Współpraca z operatorem logistycznym w zakresie dystrybucji, utrzymania odpowiednich zapasów magazynowych oraz asortymentu;
- Generowanie i prezentowanie raportów.
- Minimum 2 letniego doświadczenia zawodowego związanego z procesami zakupowymi;
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (warunek konieczny);
- Wykształcenia wyższego z zakresu Logistyki lub kierunków pokrewnych;
- Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera - MS Office;
- Doskonałych zdolności negocjacyjnych, analitycznych i koncepcyjnych;
- Samodzielności, systematyczności oraz dobrej organizacji pracy;
- Umiejętności pracy projektowej i zespołowej.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Pełną wyzwań i wymagającą dużej samodzielności
pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie; - Atrakcyjne warunki zatrudnienia i możliwość rozwoju.
Poznaj
Lagardere Travel Retail Sp. z o.o.
Lagardère Travel Retail, jeden z dwóch oddziałów Grupy Lagardère, jest światowym liderem branży travel retail.
Posiadając ponad 160 lat doświadczenia w handlu w miejscach podróżnych, od czasu otwarcia pierwszej księgarni w 1852 roku w Paris Gare de Lyon, każdego dnia zapewniamy nowe doświadczenia naszym Klientom.
Projektujemy i dostarczamy optymalne rozwiązania dla osób wynajmujących powierzchnie handlowe i dążymy do tego, by zostać ich partnerem pierwszego wyboru.
W 2022 roku, prowadząc ponad 5000 sklepów w kategoriach: Travel Essentials, Duty Free & Fashion i Foodservice na lotniskach, dworcach kolejowych oraz w ramach innych koncesji w 42 krajach na całym świecie, wygenerowaliśmy wynik ze sprzedaży na poziomie 5,2 mld €.