Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie pracowała w dziale HR i odpowiadała za przeprowadzanie analiz wynagrodzeń i benefitów oraz różnego rodzaju danych pracowniczych jak również opracowywanie danych i przygotowywanie raportów zarządczych z obszaru HR
- Przygotowywanie systemu wynagrodzeń i benefitów w odniesieniu do spółek firmy, zgodnie z lokalną praktyką rynkową, przepisami prawa pracy oraz polityką wynagradzania firmy,
- Opracowywanie i wdrażanie nowych regulaminów i procedur związanych z polityką wynagrodzeń, premiowania oraz systemów motywacyjnych i benefitowych,
- Analiza danych rynkowych dotyczących wynagrodzeń i benefitów,
- Współpraca przy wartościowaniu i wycenie stanowisk,
- Uaktualnianie siatki płac, schematów organizacyjnych,
- Przygotowywanie przeglądu wynagrodzeń oraz regulacji płac,
- Udział w przygotowaniu i analizie wykonania budżetu wynagrodzeń i benefitów,
- Rekomendowanie nowych rozwiązań i inicjatyw z zakresu wynagrodzeń i benefitów,
- Współpraca z działami Kadr, Płac, Kontrolingu oraz HR.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Wiedza z zakresu tworzenia systemów wynagrodzeń i premii oraz doświadczenie w tworzeniu analiz z obszaru płac i benefitów,
- Doświadczenie w pracy z rynkowymi raportami płacowymi,
- Bardzo dobra znajomość MS Excel,
- Umiejętność myślenia analitycznego, zdolność syntezy,
- Praktyczna znajomość prawa pracy,
- Gotowość do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
- Dbałość o szczegóły.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pracę na samodzielnym stanowisku przy realizacji ciekawych projektów,
- Benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie, platforma do nauki języków obcych eTutor,
- Możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji,
- Obecność trenera wewnętrznego,
- Komfortowe biuro w dobrze skomunikowanej lokalizacji,
- Elastyczne podejście do pracy hybrydowej lub zdalnej.
Poznaj
Gemini Polska Sp. z o.o.
Apteki Gemini obecne są na polskim rynku od 1990 roku. To właśnie wtedy powstała pierwsza apteka w Wejherowie. Dziś pod marką Gemini działa ponad 300 aptek stacjonarnych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Od kilkunastu lat prowadzimy również dostępną dla naszych Pacjentów z każdego miejsca w Polsce platformę zdrowia Gemini.pl.
Nasza misja to być jak najbliżej Pacjentów, a nadrzędnym celem od zawsze było i jest dostarczanie usług farmaceutycznych i realizowanie potrzeb Pacjentów na najwyższym poziomie.
Kim jesteśmy?
Apteki Gemini to fachowi Farmaceuci, których na co dzień wspiera zespół specjalistów z wielu dziedzin, m.in.: administracji, kadr, HR, IT, sprzedaży, księgowości, marketingu, rozwoju i finansów. Każdego dnia skupiamy się na rozwoju naszych aptek stacjonarnych i platformy Gemini.pl, zarówno pod kątem efektywnego wypełniania zadań, jak i budowania zaangażowanego zespołu.
Centrala Gemini Polska znajduje w Gdańsku, przy ul. Grunwaldzkiej 411.
Nazwa Gemini oznacza bliźnięta, dlatego czujemy się podwójnie zobowiązani do troski o naszych Pacjentów. Jesteśmy liderami w zakresie promowania idei opieki farmaceutycznej, która uzupełniać ma kompleksową troskę o zdrowie pacjenta. Udzielamy się w ramach lokalnych inicjatyw charytatywnych i pomocowych, a także dążymy do tego, by dbać o środowisko i zdrowie planety.
Jako rozwijający się zespół poszukujemy ciągle nowych wyzwań. Cenimy inicjatywę, którą szybko przekuwamy w działanie. Jesteśmy odważni i pewni w swoich działaniach, a ambitne projekty realizujemy w zgranych, interdyscyplinarnych zespołach specjalistów, bo sukces i ciągły rozwój wpisane są w filozofię firmy. Tworzymy duży i jednocześnie zgrany zespół - również poza pracą lubimy grać zespołowo, czego dowodem jest powstanie naszego sportowego Gemini Team. Dbamy o przyjazną atmosferę, nie obowiązuje u nas dress code, wszyscy jesteśmy ze sobą na „ty”.
Jeżeli jesteś osobą pełną zaangażowania, pomysłów, pasji i optymizmu, zapraszamy do odwiedzenia zakładki z naszymi ofertami pracy. Prawdopodobnie czekamy właśnie na Ciebie!