Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracji z j. francuskim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
  • Pracownik Biurowy

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis zadań pracownika/stażysty Bieżąca koordynacja zleceń, kontakt telefoniczny z klientami i osobami współpracującymi z firmą
  • Specjalista / Specjalistka ds. Księgowo - Administracyjnych

    KERA AWAK Sp. z o.o.   Buk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Wstępne przygotowywanie dokumentów księgowych (dekretacja, wpis w systemie księgowym) Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych; Współpraca z Księgową; Rejestracja faktur zakupowych; Nadzorowanie płynnego obiegu poczty wychodzącej i przychodzącej;...
  • Pracownik administracyjno-handlowy

    E.G. Borowczyk   Pępowo    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska zakup i sprzedaż, kontakt z klientami, prowadzenie dokumentacji w tym zakresie.
  • Referent ds. egzekucji administracyjnej

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska przygotowanie i prowadzenie postępowań egzekucyjnych z zastosowaniem środków egzekucyjnych przewidzianych w ustawie o postępowaniu egzekucyjnym w administracji; odpowiadanie na wnioski i sporządzanie pism związanych z prowadzonymi sprawami egzekucyjnymi, przygotowanie akt...
  • Operations and Commercial Manager

    Growth Intelligence Advisors GmbH   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat   4 500 - 5 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Job description: The position will report directly to the Managing Partner and work closely with him to manage the network, new and current client relationships, and vendor relationships. The individual should have strong organizational capabilities and be comfortable working in English as the...
  • Asystent / Asystentka biurowa

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zadania: Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego; Prace biurowe; Telefoniczny kontakt z klientami oraz firmami;
  • Referent / Specjalista administracyjny w Kancelarii Rektora

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Do obowiązków pracownika będzie należała obsługa organizacyjno-techniczna Prorektorów, w tym m.in.: prowadzenie i obsługa Kancelarii, prowadzenie terminarza Kancelarii, organizacja spotkań, koordynacja podróży służbowych, przygotowywanie projektów pism i dokumentów, obsługa...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje główne zadania w pracy to: Zarządzanie kancelarią, w tym organizacja spotkań i podróży służbowych. Tworzenie projektów pism i dokumentacji. Obsługa korespondencji. Przekierowywanie połączeń telefonicznych. Zarządzanie dokumentacją. Wsparcie organizacyjne dla Rektora i Prorektorów.
  • Specjalista w Wydziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, Zarzecz 13B    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: obsługę wpływającej dokumentacji w EZD, redagowanie projektów pism związanych z bieżącym funkcjonowaniem Wydziału, prowadzenie rejestrów Wydziału Organizacyjnego, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na usługi oraz zakupy,...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Specjalista ds. Administracyjnych Wielkopolskie
Specjalista ds. Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi i wolontariatu w Centrum Organizacji Pozarządowych w Luboniu

Specjalista ds. Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi i wolontariatu w Centrum Organizacji Pozarządowych w Luboniu

Miasto Luboń - Urząd Miasta Luboń
wielkopolskie, Luboń
praca stacjonarna
1730 dni temu

Urząd Miasta Luboń 62-030 Luboń, pl. E.Bojanowskiego 2

Specjalista ds. Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi i wolontariatu w Centrum Organizacji Pozarządowych w Luboniu
Wydział Oświaty Zdrowia i Kultury Urzędu Miasta Luboń
Miejsce pracy: Luboń
Zakres podstawowych zadań:
  • Nadzór i koordynowanie procesu aktywizowania i wspierania merytoryczno-administracyjnego organizacji pozarządowych.
  • Organizacja szkoleń, seminariów specjalistycznych i spotkań informacyjnych dla członków organizacji i mieszkańców gminy.
  • Pozyskiwanie informacji i możliwych źródłach finansowania projektów realizowanych przez organizacje pozarządowe.
  • Prowadzenie spraw związanych z organizacją konkursów dla organizacji pozarządowych (przygotowywanie projektów aktów prawnych, konsultacji społecznych w zakresie pożytku publicznego, organizowanie konkursów, zawieranie umów, rozliczanie zadań).
  • Tworzenie opracowań i analiz z zakresu funkcjonowania projektów realizowanych przez organizacje pozarządowe.
Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:
a) niezbędne:
  • Wykształcenie wyższe.
  • Obywatelstwo polskie.
  • Dwuletni staż pracy.
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Posiadani pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych.
  • Posiadanie nieposzlakowanej opinii.
  • Posiadanie umiejętności obsługi obywatela, współdziałania w zespole, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, programów biurowych, internetu, urządzeń biurowych.
b) dodatkowe:
  • Wykształcenie wyższe administracyjne.
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w administracji samorządowej lub doświadczenie w pracy i/lub współpracy z trzecim sektorem (NGO).
  • Znajomość procedur KPA, ustawy o pożytku publicznym i o wolontariacie, ustawy Prawo o stowarzyszeniach, ustawy o fundacjach, ustawy o pracownikach samorządowych, instrukcji kancelaryjnej.
  • Zdolność analitycznego myślenia i kreatywnego rozwiązywania problemów.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Komunikatywność, kultura osobista, samodzielność, dyspozycyjność, odpowiedzialność.
  • Umiejętność organizacji pracy i współdziałania w zespole.
Warunki pracy na stanowisku pracy:
  • Praca w wymiarze pełnego etatu.
  • Praca wymagającej szczególnej koncentracji.
  • Praca wymagająca częstych wyjść poza budynek siedziby COP.
  • Praca w budynku przystosowanym do potrzeb osoby niepełnosprawnej.
  • Praca w zespole i w warunkach stresu.
  • Praca częściowo poza godzinami pracy Urzędu, również w dni wolne od pracy i niedziele.
  • Wynagrodzenie zasadnicze od 3 000,00 zł do 3 600,00 zł brutto.
Oczekujemy na państwa pisemne zgłoszenia zawierające:
  • List motywacyjny ze wskazaniem stanowiska (adres mailowy).
  • Kwestionariusz osobowy.
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje.
  • Kopie dotychczasowych świadectw pracy.
  • Życiorys zawodowy wraz z opisem przebiegu zatrudnienia, praktyk zawodowych i odbytego stażu.
  • Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne.
  • Oświadczenie kandydata o posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.

Informuję jednocześnie, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Luboń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracji z j. francuskim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
  • Pracownik Biurowy

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis zadań pracownika/stażysty Bieżąca koordynacja zleceń, kontakt telefoniczny z klientami i osobami współpracującymi z firmą
  • Specjalista / Specjalistka ds. Księgowo - Administracyjnych

    KERA AWAK Sp. z o.o.   Buk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Wstępne przygotowywanie dokumentów księgowych (dekretacja, wpis w systemie księgowym) Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych; Współpraca z Księgową; Rejestracja faktur zakupowych; Nadzorowanie płynnego obiegu poczty wychodzącej i przychodzącej;...
  • Pracownik administracyjno-handlowy

    E.G. Borowczyk   Pępowo    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska zakup i sprzedaż, kontakt z klientami, prowadzenie dokumentacji w tym zakresie.
  • Referent ds. egzekucji administracyjnej

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska przygotowanie i prowadzenie postępowań egzekucyjnych z zastosowaniem środków egzekucyjnych przewidzianych w ustawie o postępowaniu egzekucyjnym w administracji; odpowiadanie na wnioski i sporządzanie pism związanych z prowadzonymi sprawami egzekucyjnymi, przygotowanie akt...
  • Operations and Commercial Manager

    Growth Intelligence Advisors GmbH   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat   4 500 - 5 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Job description: The position will report directly to the Managing Partner and work closely with him to manage the network, new and current client relationships, and vendor relationships. The individual should have strong organizational capabilities and be comfortable working in English as the...
  • Asystent / Asystentka biurowa

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zadania: Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego; Prace biurowe; Telefoniczny kontakt z klientami oraz firmami;
  • Referent / Specjalista administracyjny w Kancelarii Rektora

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Do obowiązków pracownika będzie należała obsługa organizacyjno-techniczna Prorektorów, w tym m.in.: prowadzenie i obsługa Kancelarii, prowadzenie terminarza Kancelarii, organizacja spotkań, koordynacja podróży służbowych, przygotowywanie projektów pism i dokumentów, obsługa...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje główne zadania w pracy to: Zarządzanie kancelarią, w tym organizacja spotkań i podróży służbowych. Tworzenie projektów pism i dokumentacji. Obsługa korespondencji. Przekierowywanie połączeń telefonicznych. Zarządzanie dokumentacją. Wsparcie organizacyjne dla Rektora i Prorektorów.
  • Specjalista w Wydziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, Zarzecz 13B    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: obsługę wpływającej dokumentacji w EZD, redagowanie projektów pism związanych z bieżącym funkcjonowaniem Wydziału, prowadzenie rejestrów Wydziału Organizacyjnego, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na usługi oraz zakupy,...