Obecnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Współpracy z Klientem z jęz. niemieckim - Dział Jakości
Czy wiesz, że co 3 samochód na świecie
zawiera części wyprodukowane w Faurecii?
zawiera części wyprodukowane w Faurecii?
Nasza specjalność to projektowanie i produkcja elementów wyposażenia samochodowego w czterech kluczowych dziedzinach: technologiach kontroli emisji spalin, fotelach samochodowych, wnętrzach samochodowych, rozwiązaniach IT.
Jak to robimy? Działamy w 37 krajach, gdzie liczba zakładów produkcyjnych osiągnęła już okrągłe 300! Z dumą chwalimy się także 35 ośrodkami badawczo-rozwojowymi i załogą blisko 120 tysięcy Faurecian. W Polsce rozwinęliśmy 10 fabryk. W Grójcu, Gorzowie Wielkopolskim, Legnicy, Wałbrzychu i Jelczu-Laskowicach.
Jak to robimy? Działamy w 37 krajach, gdzie liczba zakładów produkcyjnych osiągnęła już okrągłe 300! Z dumą chwalimy się także 35 ośrodkami badawczo-rozwojowymi i załogą blisko 120 tysięcy Faurecian. W Polsce rozwinęliśmy 10 fabryk. W Grójcu, Gorzowie Wielkopolskim, Legnicy, Wałbrzychu i Jelczu-Laskowicach.
Ale to nie wszystko, bo mamy jeszcze: Centrum Badawczo-Rozwojowe, Finansowe Centrum Usług Wspólnych, Platformę Transportowo-Logistyczną, Centrum Wsparcia IT.
Twoje zadania:
- Rozpoznanie, identyfikacja, komunikowanie i okresowy przegląd wymagań specyficznych klienta
- Koordynacja działań związanych z zebraniem danych niezbędnych do przedstawienia PPAP do klienta dla projektów po zmianach konstrukcyjnych
- Rozpatrywanie uwag i reklamacji od klientów, monitorowanie i obsługa portali klienta
- Inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych w następstwie otrzymania reklamacji
- Monitorowanie trybu i czasu rozpatrywania reklamacji, inicjowanie działań korygujących i reagowanie na uwagi klienta
- Współpraca z klientem w zakresie bieżącej produkcji
- Codzienne raportowanie wyników do bezpośredniego przełożonego
- Ścisła współpraca z jednostkami produkcyjnymi w celu zapobiegania reklamacjom klienta i dystrybucji wymagań klienta
- Regularne wizyty w siedzibie klienta, monitorowanie satysfakcji klienta i inicjowanie działań w przypadku reklamacji klienta
- Reprezentowanie interesów klienta w organizacji oraz dbanie o wizerunek organizacji przed klientem
Oferujemy
- Systemy premiowe
- Opieka medyczna Luxmed
- Ubezpieczenie grupowe
- Stołówka pracownicza
- Świadczenia świąteczne
- Pakiet szkoleń
- Karta sportowa Multisport
- Pracowniczy Program Emerytalny (PPE)
- Nagrody jubileuszowe
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne
- Minimum 2 letnie doświadczenie w Dziale Jakości w firmie motoryzacyjnej
- Znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny), język angielski mile widziany
- Praktyczna znajomość standardów jakościowych w motoryzacji (PPAP, MSA, SPC, 8D etc.)
- Doświadczenie w bezpośrednich kontaktach z klientami
- Wysoka kultura osobista
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Prawo jazdy kat. B
Mile widziane:
- Znajomość wymagań klientów niemieckich (BMW, Daimler, VW/Audi)
- Doświadczenie w audytowaniu procesów produkcyjnych
- Doświadczenie w prowadzeniu projektów
Poznaj
Faurecia Automotive Polska
Czy wiesz, że co 3 samochód na świecie zawiera części wyprodukowane w Faurecii?
Specjalność Faurecia to projektowanie i produkcja elementów wyposażenia samochodowego w czterech kluczowych dziedzinach: technologiach kontroli emisji spalin, fotelach samochodowych, wnętrzach samochodowych, rozwiązaniach IT.
Zakłady w Gorzowie Wielkopolskim specjalizują się w produkcji m.in. desek rozdzielczych, podłokietników, schowków samochodowych, konsoli środkowych, które są dedykowane do aut największych światowych marek.
Zapewniamy stabilne, ambitne i rozwojowe miejsca pracy od 2003 roku.